Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας

ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607


2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076


3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ

Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ


4)ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ!"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.

Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ

Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791



ΟΜΙΛΙΕΣ

Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.


Στη δύσκολη συγκυρία που διανύει η χώρα μας, η Πρεκατέ Βικτωρία προσφέρει περιορισμένο αριθμό δωρεάν ενημερωτικών ομιλιών σε σχολεία (μέσω συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, απογευματινές ώρες) σχετικά με θέματα βίας, αυτοεκτίμησης, ψυχικής ανθεκτικότητας στα παιδιά, προετοιμασίας για την επαγγελματική ζωή κ.α.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε και να ρωτήσετε απορίες (δωρεάν συμβουλευτική μέσω email) στο vprekate@gmail.com.




---------------------------------------------------------

Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.

Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή. Περισσότερα εδώ brightplanet.blogspot.gr/2017/03/blog-post.html


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ
Προωθούνται οι σύνδεσμοι για κάποια 20λεπτα εκπαιδευτικά βίντεο που έχω φτιάξει και θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα στους συναδέλφους για θεματική εβδομάδα, προγράμματα αγωγής υγείας, δράσεις κατά του εκφοβισμού, σχολική και κοινωνική ζωή κλπ.

Σχολικός εκφοβισμός https://www.youtube.com/watch?v=1BFJou1I7_s

Οικολογία, διατροφή, προστασία των ζώων https://www.youtube.com/watch?v=B9f0E6fI1TM

Ενδο-οικογενειακή βία https://www.youtube.com/watch?v=utM9r3j49iE&t=200s

Αυτο-εκτίμηση για παιδιά https://www.youtube.com/watch?v=Gh9QPKzMYJU

Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία

Πώς επιλέγουμε του ηγέτες μας? Πώς ψηφίζουμε? Ανάλογα με το αν τους γνωρίζουμε από την τηλεόραση (ηθοποιοί, τηλεπερσόνες, γνωστοί αθλητές, μοντέλα) κλπ.? Πόσοι από τους βουλευτές γνωρίζουν πώς λειτουργεί η οικονομία, πώς λειτουργεί η διακυβέρνηση ενός κράτους, πώς λειτουργεί το σύστημα της δικαιοσύνης? Έχουμε φροντίσει να τους ακούσουμε για να δούμε τι γνωρίζουν? Το κανάλι της Βουλής, που το πληρώνουμε αδρά ως φορολογούμενοι, το ακούμε ποτέ? Έχουμε διαβάσει τα βιογραφικά τους, να δούμε αν έχουν τα προσόντα και τις γνώσεις που θα πρέπει να έχει κάποιος για να ασχοληθεί με τα κοινά και να διαπραγματευτεί με το εξωτερικό?

Πώς ψηφίζουμε? Ανάλογα με το αν μας θυμίζουν τον πατέρα ή τη μάνα μας? Ανάλογα με το πόσο παθιασμένα μιλούν και πόσο θράσος (που εξισώνουμε με δύναμη) φαίνεται να έχουν? Ανάλογα με ποιο κόμμα υποστηρίζαμε πάντα, γιατί αυτή είναι η ιδεολογία μας, ανεξαρτήτως προσώπων και δεν αλλάζουμε, γιατί έτσι!.. Ανάλογα με την ικανότητά τους ως ρήτορες? Ανάλογα με την αίσθηση του παρουσιαστικού τους? Ανάλογα με το αν μας κολακεύουν? Ανάλογα με το αν μας χαϊδεύουν τα αυτιά? Ανάλογα με το πόσα υλικά οφέλη μας υπόσχονται? Ανάλογα με τις βραχυπρόθεσμες απολαβές που ελπίζουμε να αποκομίσουμε, ανεξάρτητα με το αν αυτές ζημιώνουν μακροπρόθεσμα τη χώρα? Ανάλογα με τα ρουσφέτια που έχουμε συμφωνήσει? Ή μήπως βλέπουμε εκείνον που είναι καλός, αλλά από ζήλια και φθόνο, ψηφίζουμε κάποιον άλλον, επειδή νιώθουμε μειονεκτικά?

Αν ψηφίζουμε με αυτά τα κριτήρια, συνήθως ανενημέρωτοι, γιατί μας κάνει εντύπωση που η χώρα δεν πάει μπροστά? Ποιος ψηφίζει εκείνον που είναι καλός για την πατρίδα, και αφού το έχει ψάξει, ακούσει κι ενημερωθεί και αποφασίσει –κατά τη δική του κρίση… Ψύχραιμα και αντικειμενικά, να σκεφτεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος για τον τόπο.

Πιστεύω ότι θα έπρεπε να ψηφίζουμε, όχι κομματικά, αλλά άτομα, προσωπικότητες, ανάλογα με αυτό που έχουν να προσφέρουν, ανάλογα με την δύναμη και το ήθος και τη σοβαρότητα που δείχνουν, κι όχι ανάλογα με την αναγνωρισιμότητα ή τη ρητορικότητά τους. Προσωπικά, επειδή έχουμε απογοητευτεί με τους ρήτορες, του επικοινωνιακούς, τους πειστικούς κλπ., προτιμώ άτομα με χαμηλό προφίλ, μετρημένα, με ηπιότητα, σοβαρότητα, καλή γνώση των τεχνοκρατικών ζητημάτων, χωρίς εγωιστικές αιχμές, και που δεν προσπαθούν να χαϊδέψουν αυτιά ή να κάνουν λαϊκίστικες υποσχέσεις. Όσο πιο χαμηλό προφίλ, τόσο καλύτερα! Άτομα άξια, σοβαρά και ξεχωριστά υπάρχουν σε όλους τους πολιτικούς χώρους. Θα πρέπει να ασχοληθούμε παραπάνω με το να τους γνωρίσουμε. Να ακούσουμε, να μάθουμε τι λέει ο καθένας. Ψηφίζουμε ανενημέρωτοι. Επίσης πιστεύω ότι σε κάθε ψηφοφορία στο κοινοβούλιο, θα έπρεπε να ψηφίζει ο κάθε βουλευτής κατά συνείδηση και με προσωπική ευθύνη, όχι βάσει κομματικής γραμμής, η οποία, κατά κάποιο τρόπο ακυρώνει το νόημα της ψήφου του. Εκεί θα αξιολογηθεί το διαμέτρημα του βουλευτή από το λαό.

Όπως σε πολλούς αρχαίους πολιτισμούς, οι ηγέτες ΔΕΝ πληρώνονταν, έτσι και σήμερα πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε οι βουλευτές να πληρώνονται περισσότερο από όσο ένας μέσος δημόσιος υπάλληλος. Δηλαδή τα προς το ζην μόνο. Ο λόγος είναι ότι το αξίωμα αυτό αποτελεί ύψιστο λειτούργημα, όχι επάγγελμα,ούτε κεδροφόρο επιχείρηση. Οι άνθρωποι που θα έλκονται σε αυτό θα έπρεπε να έχουν ως μόνο κίνητρο την υπηρεσία προς το λαό. Από τη στιγμή που παρέχονται ισχυρά οικονομικά κίνητρα να γίνουν βουλευτές, θα έλκονται στην πολιτική άτομα για προσωπικό όφελος. Όσο για τα έξοδά τους, αυτά μπορούν να πληρώνονται από το δημόσιο, βάσει αποδείξεων και σύμφωνα με κανονισμούς και μέχρι κάποιο όριο. Όχι μέσα από την προσωπική τους αμοιβή. Υπάρχουν ανέξοδοι τρόποι σήμερα να γίνουν γνωστές οι θέσεις του κάθε πολιτικού στο λαό, το διαδίκτυο είναι ένας από αυτούς. Δεν χρειάζονται οι υπερβολικές και πολυέξοδες προεκλογικές καμπάνιες, με τις αφίσες και τα σημαιάκια που ρυπαίνουν οπτικά το περιβάλλον και κάνουν τις εθνικές εκλογές να μοιάζουν με ποδοσφαιρικό ματς.
Για αυτό και το οικονομικό κίνητρο πρέπει να εκλείψει από τους πολιτικούς. Ώστε τα άτομα που θα έρθουν στην πολιτική, να το κάνουν από επιθυμία να υπηρετήσουν και μόνο. Υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, ικανοί, μορφωμένοι, επιτυχημένοι στο χώρο τους. Ο λόγος που δεν εμπλέκονται με την πολιτική, δεν είναι το οικονομικό. Πιστεύω ότι ανησυχούν ότι οι άλλοι πολιτικοί (αυτοί που ψηφίσαμε), συνήθως υποδεέστεροι σε γνώσεις, νιώθοντας μειονεκτικά και σε αγώνα εξουσίας να γίνει το δικό τους, δεν θα τους αφήσουν εύκολα να δουλέψουν και να παράγουν έργο, θα σαμποτάρουν τις κινήσεις τους. Σήμερα δε, πιθανόν να φοβούνται και την τυφλή οργή του κόσμου, ο οποίος απλά θέλει να ξεσπάσει κάπου, όπου να ‘ναι, και με την τυφλή βία, πιθανόν να φοβούνται για την ασφάλειά τους. Είναι πραγματικά πολύ δύσκολη η θέση του ηγέτη που θα κληθεί τώρα να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Είναι αντικειμενικά τόσο δύσκολη η κατάσταση που ό,τι κι αν κάνει, σίγουρα θα υπάρξουν μεγάλες οικονομικές απώλειες. Ό,τι κι αν κάνει, θα βρεθεί να κατηγορηθεί στο τέλος. Ποιος θα ήθελε να βρίσκεται στη θέση του?

Ας το αναλογιστούμε αυτό, πριν βιαστούμε να ξεσπάσουμε σε κατηγόριες και ας δούμε ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΗ, ποιοι άνθρωποι έχουν την ικανότητα, αλλά και το καθαρό ΗΘΟΣ να βοηθήσουν τη χώρα. Ας μην αφήσουμε τον εγωισμό μας, ή ακόμη και το σύμπλεγμα κατωτερότητας, να μας παραπλανήσει. Η ψήφος οφείλει να πάει σε εκείνον που είναι καλός για τη χώρα, όχι σε εκείνον που θα μας κολακέψει. Στην Αθήνα το έχουμε ξανακάνει να προδίδουμε φωτεινούς ηγέτες (θυμηθείτε το Θησέα, για να δούμε ένα από τα πιο αρχαία παραδείγματα). Δεν το έχουμε μάθει το μάθημα ακόμη? Αν συνεχίσουμε να ψηφίζουμε με βάση όλα τα λάθος κριτήρια, είμαστε άξιοι της τύχης μας. Μετά όμως μην κατηγορούμε τους πολιτικούς.
8/7/2011

"Άνευ όρων και αμετάκλητα παραιτήθηκαν από την εθνική κυριαρχία"
Αξιολόγηση μαθητών, αξιολόγηση σχολείων, δήθεν αξιοκρατία και πώς ένας 14χρονος μαθητής ζωγράφισε την Ελλάδα!
Μισογυνισμός τον 21ο αιώνα, ένα συγκλονιστικό βιβλίο και η τραγική ιστορία μιας αφανούς ηρωίδας
Make believe:Η ετερο-εκπληρούμενη προφητεία
Grooming εφήβων: όταν ο 'έρωτας' ενηλίκου-έφηβης αποκαλύπτει το αληθινό του πρόσωπο
Το λάθος της αποχής
Γυναίκες μόνες στο δυτικό κόσμο: σχολιασμοί σε ένα βιβλίο
Πάσχα 2014

Οι χαμαιλέοντες (και η λαμπρή εξαίρεση του ΕΠΑΜ)
Σκέψεις σχετικά με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Ακραία βία στα παιδιά
Αυτοτραυματισμός στους εφήβους
"Επανακαλωδίωση" και εργασία
Αφθονία, ευλογία, ασφάλεια
Ψυχολογικό αντίκτυπο της κρίσης στα παιδιά (2)
The way out is the way up
Σχόλια και προτάσεις για την παιδεία
Πώς να περάσουμε σε εθνικό κρατικό νόμισμα-οι 100 πρώτες μέρες-πρόταση ΕΠΑΜ
Αρπαγή γης, το νέο κυνήγι θησαυρού των επενδυτών
Καλή χρονιά (ή πώς να την κάνουμε...)

2013
Κλείνοντας το 2013
Έφηβοι και κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
Διεθνής Συνάντηση ΕΠΑΜ
Αυτοπροστασία των παιδιών από τη λεκτική βία
Μιλάμε στα παιδιά για την κρίση στις σχολικές εορτές;
Πώς να βοηθήσουμε τα απομονωμένα παιδιά
Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας στους νέους
Αναρτήσεις 2013
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Bullying κράτους ενταντίον πολιτών
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική

Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’

Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση

Οκτώβρης 2012,Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα,Απελυθέρωση από το καλούπι, Σεπτέμβριος 2012,Γαύδος, αρκούδες και Σομαλία, Αγχώδης διαταραχή και κρίσεις πανικού,Μιντιακή αισθητική και απλότητα, Αύγουστος 2012,Ζηλοφθονία:Εθνικό πάθος;,Ελευθερία επιλογής,Προβολή κι ενοχή(Η βροχή της λύπης),Ψυχολογική στάση απέναντι στην ηγεσία,Κυβισθήσεις στις λέξεις και το θέμα με τα στρατόπεδα (ξανά),Τα 'παιδιά της δραχμής' και οι 'μάγκες του ευρώ', Ιούλιος 2012Αναμνήσεις από εθελοντική εργασία σε μοναστήρι,Η μιντιακή τρομολαγνεία και πώς να προστατευτούμε , Ιούνιος 2012,Η αποξένωση στην ελληνική οικογένεια εν μέσω κρίσης, Μάιος 2012,Εθισμός στο χρήμα,Πώς να βοηθήσουμε τους άστεγους,Η βροχή του φόβου,Υστερόγραφο στην αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εθνική εξάρτηση και η αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εκλογές 6ης Μαϊου:Η αρχή ενός επώδυνου τοκετού,
Ποινικοποίηση της φτώχειας, ποινικοποίηση της ασθένειας Απρίλιος 2012,Η μικροβιοφοβία ως παράγοντας διακρίσεων, Ένα συγκινητικό συμβάν και ο ρατσισμός, Ο πολύ ύπουλος ρατσισμός Νο 2, Λαθρομετανάστες και ο πολύ ύπουλος ρατσισμός, Αναβλητικότητα:Τι είναι;Πώς αντιμετωπίζεται;, Μάρτιος 2012
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα στο Σύνταγμα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση

2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Κρίση (Μέρος 1ο): ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ή ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ, Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ, Τα διδάγματα της Φουκουσίμα (Μάρτιος 2011): Προσκόληση στα βρέφη κι αίσθηση του εαυτού, Παιδόφιλοι και θεραπεία

(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011): Σεβασμός στα ζώα

2010 (16)

(Νοέμβριος 2010) Αυτοδιαχείριση και κρίση: πόσο προετοιμασμένοι είμ..., Πνευματική διάσταση της μετανάστευσης, The Earth is our home, Η Γη είναι το σπίτι μας (Αύγουστος 2010) Ανθρώπινες σχέσεις ή δημόσιες σχέσεις?, Το απαράδεκτο "τραγούδι" της "μπεμπε-λιλή" Ιούλιος, Διακοπές κι αποστεωμένα ζώα, Κοινωνικός ρόλος των σούπερ-μάρκετ; (Ιούνιος 2010) Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας, Όταν κατακρίνουμε και δαχτυλοδείχνουμε…, Κακοποίηση παιδιών σε ιδρύματα φιλοξενίας, Ένα πρόβλημα με τις Πανελλήνιες (Απρίλιος 2010) Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, Η κατανάλωση κρεάτος στον πλανήτη των 7δις (Ιανουάριος 2010) Τα μαθήματα της ντουλάπας, Καλή χρονιά με εθελοντισμό

2009 (16)

(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Σενάρια για το 2012 (Μάιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Βίαια επεισόδια στην Αθήνα, Σεξουαλικός Εθισμός


Προτεινόμενες οργανώσεις

http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in Zambia and S.Africa)



http://www.who-will.org/ (Children in need in Cambodia)



http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)



http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).



http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας



Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:


Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf


Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html


Καταφύγιο Αγάπης και Συμπαράστασης, Αθήνα τηλ. 201-5012608


Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς:

www.thepetitionsite.com

www.savejapandolphins.org