Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας

ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607


2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076


3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ

Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ


4)"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.

Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ

Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791


5)Μετάφραση/Επιμέλεια του 'Οδηγού Θεραπείας για τον Βιασμό' της Aphrodite Matsakis. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007)


6)'Οδηγός εκπαιδευτικών και γονέων για την ανίχνευση της παιδικής κακοποίησης' (A' συγγραφέας) Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007, Β έκδοση 2019)

ΟΜΙΛΙΕΣ

Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.


Στη δύσκολη συγκυρία που διανύει η χώρα μας, η Πρεκατέ Βικτωρία προσφέρει περιορισμένο αριθμό δωρεάν ενημερωτικών ομιλιών σε σχολεία (μέσω συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, απογευματινές ώρες) σχετικά με θέματα βίας, αυτοεκτίμησης, ψυχικής ανθεκτικότητας στα παιδιά, προετοιμασίας για την επαγγελματική ζωή κ.α.


Σύντομα άρθρα στο facebook.com/victoria.prekate.9


---------------------------------------------------------

Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.

Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή της δικής μας θρησκείας. Περισσότερα εδώ https://brightplanet.blogspot.com/2020/01/blog-post_25.html


YOUTUBE κανάλι Victoria Prekate

Στο YOUTUBE κανάλι μου Victoria Prekate έχω ανεβάσει διάφορα εκπαιδευτικά βίντεο, ομιλίες, συνεντεύξεις κλπ https://www.youtube.com/channel/UCPQUL5W0B32LIG15tfTS5BA Στο ιστολόγιο αυτό αναρτώνται άρθρα ψυχολογίας και προσωπικές απόψεις. Τα θέματα που με ενδιαφέρουν είναι η προστασία του παιδιού, η πρόληψη και θεραπεία της ενδο-οικογενειακής βίας, οι εφαρμογές της ψυχολογίας στην βελτίωση της καθημερινής ζωής και η σχέση ψυχολογίας και πνευματικής ζωής μέσα από την Ορθοδοξία.
myows online copyright protection

Ελευθερία επιλογής


Κάποια πρόσφατα περιστατικά με έκαναν να σκεφτώ σχετικά με την ‘ελευθερία επιλογής’:

1)Η ανακοίνωση της Κομισιόν ότι «το ευρώ είναι αμετάκλητο». Με εντυπωσιάζει που τέτοια φρασεολογία περνά απαρατήρητη. Τι θα πει ‘αμετάκλητο’; Ανεξάρτητα από τη βούληση κι επιλογή των λαών και κρατών; Ακόμη κι αν υποστήριζα την παραμονή μας στο ευρώ (που δεν την υποστηρίζω, αλλά λέμε τώρα) και μόνο η φράση ‘αμετάκλητο’, θα με έκανε να το απορρίψω. Ακόμη και το πιο ωραίο φόρεμα στον κόσμο να μας χάριζαν, αλλά υπό τον όρο ότι θα το φοράμε 24 ώρες το 24ωρο και δεν θα το βγάλουμε ποτέ, ε, δεν θα το θέλαμε. Ανά πάσα στιγμή, το κάθε άτομο έχει το δικαίωμα να αποφασίσει, και μετά να αποφασίσει ξανά και να αποφασίσει ξανά. Επιλέγουμε στην κάθε στιγμή της ζωής μας. Η ελευθερία επιλογής είναι το πρώτιστο αγαθό που μας έδωσε ο Θεός. Οποιοσδήποτε μας λέει ότι δεν έχουμε ελευθερία επιλογής, ίσως θεωρεί τον εαυτό θεό ή κάτι παραπάνω. Πολύ περισσότερο δε, όταν μιλάμε για αποφάσεις που αφορούν τη μοίρα ολόκληρων λαών. Πριν λοιπόν συνεχίσουμε την μαζική ύπνωση σχετικά με τους προηγμένους Ευρωπαίους φίλους, άνευ των οποίων υποτίθεται ότι δεν μπορούμε να κάνουμε βήμα, ας προβληματιστούμε λίγο για τη χρήση της γλώσσας «το ευρώ είναι αμετάκλητο», πόσο δημοκρατική είναι; Αποκηρύξαμε την εθνική κυριαρχία για να μη φύγουμε από το ευρώ, θα αποκηρύξουμε και τη δημοκρατία; Ας προβληματιστούμε και για την νοοτροπία που μπορεί να έχει πλέον αυτή η αρχή, ώστε να μιλά κατά αυτόν τον τρόπο στους λαούς της Ευρώπης. Δεν κρατούν ούτε τα προσχήματα πλέον.

2)Σχετικά με την πρόσφατη μουρμούρα, μετά την δήλωση αριστερού βουλευτή ότι η ‘χρεωκοπία’ δεν είναι κατά ανάγκη κάτι κακό: Ξαφνικά ξεσηκώθηκαν όλοι, κατακόκκινοι,α πα πα, χρεωκοπία, τέτοιο πράγμα… Ουσιαστικά, διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα, ούτως ώστε να μην έχουμε ελευθερία επιλογής. Ώστε, ο δρόμος που υπαγορεύει η τρόικα να είναι ο μόνος, μοναδικός και αμετάκλητος-καμία άλλη επιλογή. Προβάλλουμε όλα τα φαντάσματα του τώρα σε οποιαδήποτε άλλο δρόμο (όπως ‘χρεωκοπία’ ή ‘δραχμή’), ώστε να φαίνεται ότι η μόνη επιλογή που έχουμε είναι η τωρινή, για την οποία αρνούμαστε ότι έχει φαντάσματα, αφού τα προβάλλαμε κάπου αλλού! Είναι ακριβώς η αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας που αναφέρω σε άλλο άρθρο. Η κακοποιημένη γυναίκα φοβάται να αφήσει τον άνδρα που την δέρνει βάναυσα, γιατί βλέπει φαντάσματα στον κόσμο εκεί έξω. Έξω στον κόσμο μπορεί να τη δείρουν, να τη βιάσουν, να την κακοποιήσουν. Ότι συμβαίνει μες στο σπίτι της δηλαδή. Προβάλλοντάς το όμως στον ‘έξω κόσμο’, παραμυθιάζει τον εαυτό της ότι δεν συμβαίνει μέσα στο σπίτι της, ή δικαιολογεί την άρνησή της να πάρει μια γενναία απόφαση.

Έτσι κι εμείς. Η άλλη επιλογή έχει φαντάσματα. Α, θα γίνουμε Αργεντινή. Μια χαρά είναι η Αργεντινή και μάλιστα εδώ και αρκετά χρόνια. Εμείς δεν είμαστε μια χαρά. Και παρά την αποτυχημένη συνταγή, εκεί επιμένουμε. Να πω ότι δεν τη δοκιμάσαμε τη συνταγή της τρόικας, μα τη δοκιμάσαμε τρία χρόνια τώρα. Σαν την κακοποιημένη γυναίκα κι εμείς. ‘Α, στο μέλλον μπορεί να αλλάξει…’. Ο ορισμός του παραλογισμού είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα και να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα. Όμως το ‘δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού’. Οφείλουμε να μελετήσουμε και την άλλη επιλογή. Όχι με την προεκλογική τρομολαγνεία των ΜΜΕ (η λίστα τρόμου της δραχμής). Γιατί δαιμονοποιείται η χρεωκοπία; Η Ελλάδα  ήδη χρεοκοπήσει. Από τη στιγμή που ενεργοποιήθηκαν τα cds και είμαστε εκτός αγορών, είμαστε χρεωκοπημένοι. Το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι πώς θα χρεοκοπήσουμε προς όφελος των πολιτών κι όχι προς όφελος των δανειστών, όπως γίνεται τώρα. Αλλά εμείς α πα πα, μην ακούσουμε τη λέξη χρεωκοπία και μην ακούσουμε τη λέξη δραχμή. Είναι σαν τον αλκοολικό, που όσο νοσεί από τον εθισμό, γίνεται έξαλλος έτσι και του πεις ‘είσαι αλκοολικός’. Προτιμά να τον πεις δολοφόνο’ παρά αλκοολικό. Όμως η θεραπεία του δε  μπορεί να ξεκινήσει παρά μόνο όταν παραδεχτεί ότι είναι αλκοολικός. Έτσι κι εμείς. Δεν θα μπορέσουμε ποτέ να ανακάμψουμε παρά μόνο αν το παραδεχτούμε σε μια ομαδική ψυχοθεραπεία ότι τέλος πάντων ‘έχουμε χρεοκοπήσει’ και ναι υπάρχει ζωή και μετά τη χρεωκοπία! Η παραδοχή του τώρα, στις πραγματικές του διαστάσεις, ανοίγει την ελευθερία επιλογής.

3)Η τελευταία δήλωση του δημάρχου Αθηνών που ανέφερε ότι ‘τα πρόσφατα φαινόμενα ρατσιστικής βίας οφείλονται στην αθρόα προσέλευση μεταναστών και στην απόπειρα μηχανοκίνητων φασιστοειδών να πάρουν το νόμο στα χέρια τους’. Μια πλήρως αντιφατική δήλωση.  Η ρατσιστική βία δεν οφείλεται στην ‘ύπαρξη των μεταναστών’. Οι μετανάστες είναι τα θύματα της ρατσιστικής βίας. Η βία είναι πάντα αποκλειστική ευθύνη εκείνου που την προκαλεί, δηλαδή του θύτη. Η αθρόα προσέλευση μεταναστών μπορεί να δημιουργεί άλλα προβλήματα, όμως ο υποψήφιος θύτης, ατομικά και συλλογικά, έχει την ελευθερία της επιλογής για το πώς θα αντιδράσει ή όχι. Δεν υπάρχει στη βία «με έκανες να το κάνω ή ‘με προκάλεσες’. Αυτά τα συνεξαρτητικά σύνδρομα έχουν καταρριφθεί εδώ και καιρό. Είναι σαν να λέμε ότι η κακοποίηση των παιδιών οφείλεται στην αθρόα γέννηση παιδιών ή ότι η βία εναντίον των γυναικών οφείλεται στο γεγονός ότι υπάρχουν γυναίκες που κυκλοφορούν στο δρόμο ή, για το σχολικό εκφοβισμό, ότι οφείλεται στο ότι υπάρχουν παιδιά-θύματα. Όχι. Η βία οφείλεται στις εσωτερικές ανεπίλυτες συγκρούσεις του θύτη, που συχνά ενθαρρύνονται από κοινωνικά πρότυπα ή οργανωμένα συμφέροντα. Η ομάδα στόχος (παιδιά, γυναίκες, μετανάστες) επιλέγεται ως η πιο βολική και ευάλωτη κάθε φορά, η ομάδα που έχει τη λιγότερη δύναμη να αντιδράσει.  Αλλά, όπως και στο σχολικό εκφοβισμό, η ομάδα στόχος είναι κινούμενη. Αν δεν είναι αυτή, θα βρεθεί κάποια άλλη, ακριβώς όπως ο νταής θα ψάξει να βρει το αμέσως επόμενο θύμα. Οι μετανάστες είναι πρόφαση και άνετα θα αντικατασταθούν από άλλη κοινωνική ομάδα μέσα στην οποία θα υπάρχουν και Έλληνες. Όποιος υποστηρίζει τη ρατσιστική βία, πρέπει να ξέρει ότι δεν εξασφαλίζεται ότι θα μείνει ο ίδιος αλώβητος. Η βία γίνεται τυφλή.

4)Έχουμε την ελευθερία να επιλέξουμε το καλό στη ζωή μας. Ο Θεός μας έχει δώσει πρόσβαση σε άπειρα αγαθά, αλλά εμείς έχουμε κλείσει την πόρτα με την κακία, τον εγωισμό και τη στενομυαλιά, και μετά κατηγορούμε το Θεό για αυτά που δεν έχουμε. Έχουμε ξεχάσει ότι έχουμε την ελευθερία να επιλέξουμε το καλό στη ζωή μας. Έχουμε ξεχάσει ότι μπορούμε να το ζητήσουμε: «Θεέ μου βοήθησε να έρθει ό,τι είναι καλύτερο στη ζωή μου». Αυτό ανοίγει την πόρτα. Αντίστοιχα, έχουμε την ελευθερία της επιλογής για τη χώρα μας, για την ανθρωπότητα και τον πλανήτη. Ξεχνάμε να ζητήσουμε: «Θεέ μου βοήθησε να έρθει το καλύτερο δυνατό στη γη, στους ανθρώπους, στα ζώα και στη φύση, σε όλα τα πλάσματά Σου». Πόσες φορές το ζητάμε αυτό; Πρέπει να το ζητήσουμε για να μπορέσει να γίνει. Ο Θεός δεν θα μας το επιβάλλει. Θέλει να μας βοηθήσει, αλλά αν δεν το ζητήσουμε εμείς πρώτα, δεν μπορεί να παρέμβει. Ο Θεός μας θέλησε ελεύθερους, για αυτό όταν υπηρετούμε το καλό, είμαστε ελεύθεροι (ενώ όσοι υπηρετούν το κακό είναι απόλυτα υποδουλωμένοι σε αυτό). Είμαστε ελεύθεροι να πάμε προς το Θεό ή  να κρατηθούμε μακριά Του. Και δεν θα μας κρατήσει μούτρα, αν κρατηθούμε μακριά Του, όπως δείχνει η παραβολή του ασώτου υιού. Έχουμε ανά πάσα στιγμή την ελευθερία να αποφασίσουμε ξανά και να αποφασίσουμε ξανά. Για να προχωρήσει η γη κι η ανθρωπότητα πρέπει να το ζητήσουμε. Αν το ζητήσουμε αρκετοί από εμάς, σίγουρα  θα βοηθήσει πολύ ώστε να έρθει. Κι επειδή μια καλή ευχή είναι 1000 δυνατότερη από μια κακή ευχή, ή από την αδιαφορία, έχει σημασία να το κάνουμε.

Πρεκατέ Βικτωρία, www.brightplanet.blogspot.gr, 22/8/2012

Αναρτήσεις 2013
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική

Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’

Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση

Οκτώβρης 2012,Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα,Απελευθέρωση από το καλούπι, Σεπτέμβριος 2012,Γαύδος, αρκούδες και Σομαλία, Αγχώδης διαταραχή και κρίσεις πανικού,Μιντιακή αισθητική και απλότητα, Αύγουστος 2012,Ζηλοφθονία:Εθνικό πάθος;,Ελευθερία επιλογής,Προβολή κι ενοχή(Η βροχή της λύπης),Ψυχολογική στάση απέναντι στην ηγεσία,Η μιντιακή τρομολαγνεία και πώς να προστατευτούμε , Ιούνιος 2012,Η αποξένωση στην ελληνική οικογένεια εν μέσω κρίσης, Μάιος 2012,Εθισμός στο χρήμα,Πώς να βοηθήσουμε τους άστεγους,Η βροχή του φόβου,Υστερόγραφο στην αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εθνική εξάρτηση,Ποινικοποίηση της φτώχειας, ποινικοποίηση της ασθένειας Απρίλιος 2012,Η μικροβιοφοβία ως παράγοντας διακρίσεων, Ένα συγκινητικό συμβάν και ο ρατσισμός, Ο πολύ ύπουλος ρατσισμός Νο 2, Μετανάστες και ο πολύ ύπουλος ρατσισμός, Αναβλητικότητα:Τι είναι;Πώς αντιμετωπίζεται;, Μάρτιος 2012
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση

2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ, Τα διδάγματα της Φουκουσίμα (Μάρτιος 2011): Προσκόληση στα βρέφη κι αίσθηση του εαυτού, Παιδόφιλοι και θεραπεία

(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011): Σεβασμός στα ζώα

2010 (16)

(Νοέμβριος 2010) Αυτοδιαχείριση και κρίση: πόσο προετοιμασμένοι είμ..., Πνευματική διάσταση της μετανάστευσης, The Earth is our home, Η Γη είναι το σπίτι μας (Αύγουστος 2010) Ανθρώπινες σχέσεις ή δημόσιες σχέσεις?, Το απαράδεκτο "τραγούδι" της "μπεμπε-λιλή" Ιούλιος, Διακοπές κι αποστεωμένα ζώα, Κοινωνικός ρόλος των σούπερ-μάρκετ; (Ιούνιος 2010) Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας, Όταν κατακρίνουμε και δαχτυλοδείχνουμε…, Κακοποίηση παιδιών σε ιδρύματα φιλοξενίας, Ένα πρόβλημα με τις Πανελλήνιες (Απρίλιος 2010) Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, Η κατανάλωση κρεάτος στον πλανήτη των 7δις (Ιανουάριος 2010) Τα μαθήματα της ντουλάπας, Καλή χρονιά με εθελοντισμό

2009 (16)

(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Σεξουαλικός Εθισμός


Προτεινόμενες οργανώσεις

http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in Zambia and S.Africa)



http://www.who-will.org/ (Children in need in Cambodia)



http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)



http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).



http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας



Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:


Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf


Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html





Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς:

www.thepetitionsite.com

www.savejapandolphins.org