Τα ακόλουθα άρθρα έχουν γραφεί από την ψυχολόγο και συγγραφέα Πρεκατέ Βικτωρία, πολλά εκ των οποίων έχουν αποσταλεί στον τύπο (όπου είναι γνωστό, αναφέρεται η πηγή δημοσίευσης).Το υλικό εκφράζει τις προσωπικές απόψεις της συγγραφέως. Παρακαλείσθε αν αναδημοσιεύετε κάποιο άρθρο, να αναφέρετε ως πηγή αυτό το ιστολόγιο.

Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας
ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ
1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607
2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076
3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ
Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ
4)"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.
Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ
Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791
5)Μετάφραση/Επιμέλεια του 'Οδηγού Θεραπείας για τον Βιασμό' της Aphrodite Matsakis. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007)
6)'Οδηγός εκπαιδευτικών και γονέων για την ανίχνευση της παιδικής κακοποίησης' (A' συγγραφέας) Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007, Β έκδοση 2019)
ΟΜΙΛΙΕΣ
Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.
Στη δύσκολη συγκυρία που διανύει η χώρα μας, η Πρεκατέ Βικτωρία προσφέρει περιορισμένο αριθμό δωρεάν ενημερωτικών ομιλιών σε σχολεία (μέσω συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, απογευματινές ώρες) σχετικά με θέματα βίας, αυτοεκτίμησης, ψυχικής ανθεκτικότητας στα παιδιά, προετοιμασίας για την επαγγελματική ζωή κ.α.
Σύντομα άρθρα στο facebook.com/victoria.prekate.9
---------------------------------------------------------
Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.
Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή της δικής μας θρησκείας. Περισσότερα εδώ https://brightplanet.blogspot.com/2020/01/blog-post_25.html
YOUTUBE κανάλι Victoria Prekate
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012
Η σημερινή παρέλαση στο Σύνταγμα, σε μια εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή για την Ελλάδα, ήταν, κατά γενική ομολογία καταθλιπτική, σε μια στιγμή που ακριβώς χρειαζόμασταν τόνωση στο ηθικό και στο φρόνημά μας, μετά από σωρεία ταπεινώσεων από το εξωτερικό. Είδα από την τηλεόραση τα πρόσωπα εκείνων των παρήλαυσαν, ήταν όλα λυπημένα, μέσα σε όλη αυτήν την κατάσταση των 7000 αστυνομικών και του ελάχιστου, για πρώτη φορά, κόσμου… Αναρωτιέμαι πόσοι από αυτούς πραγματικά ήθελαν να χαιρετίσουν τους πολιτικούς, πράγμα που υποχρεούνταν, λόγω της θέσης τους, να κάνουν. Είναι επώδυνο, γιατί η 25η Μαρτίου ανήκει στην καρδιά όλων μας. Και εκείνων που παρελαύνουν και τη δική μας, και προπαντός των παιδιών. Ο όγκος της αστυνομικής δύναμης και ο αποκλεισμός της πλειοψηφίας του απλού κόσμου μας έκανε να νιώσουμε ακόμη χειρότερα… Εκτός από όλα τα άλλα, τώρα νιώθουμε ότι μας πήραν και την επέτειο! Θα ήταν ελάχιστο δείγμα φιλότιμου κι ευαισθησίας, από τη μεριά των πολιτικών, εφόσον τόσο φοβόντουσαν τα επεισόδια εναντίον τους, να ΜΗΝ στήσουν εξέδρα επισήμων, να μην εμφανιστούν στην παρέλαση. Να αφήσουν τον κόσμο, με τα παιδιά του, να έρθει να καμαρώσει την παρέλαση, μόνος του, όπως έγινε σε κάποιους δήμους. Η αστυνομική δύναμη που θα χρειαζόταν θα ήταν πολύ μικρότερη. Να αφήσουν τα νέα παιδιά που παρελαύνουν, να γυρίσουν το κεφάλι και να χαιρετίσουν το άγαλμα του άγνωστου στρατιώτη και μόνο. Ναι, του άγνωστου στρατιώτη, το οποίο με τιμή και χαρά όλοι θα το χαιρετούσαν! Η πολιτική μας ηγεσία όμως απαίτησε κι εκεί τον πρώτο λόγο, την πρώτη θέση και την πρώτη τιμή. Ποιόν τιμά αλήθεια η παρέλαση; Τους πεσόντες; Τον άγνωστο στρατιώτη; Ή την πολιτική ηγεσία; Το ότι δεν έμεινε η πολιτική ηγεσία διακριτικά στην άκρη, ειδικά αυτή τη συμβολική ημέρα, θα μείνει χαραγμένο στις μνήμες του ελληνικού λαού περισσότερο από όσο εκτιμάται. Η 25η Μαρτίου ανήκει στον ελληνικό λαό και δεν είχαν δικαίωμα να του τη στερήσουν με μπλόκα, σιδηροφράχτες και αποκλεισμένους δρόμους. Το γεγονός ότι όλο και πιο πολλοί αστυνομικοί, όλο και πιο πολλές μπάρες, όλα και πιο ισχυρά τείχη χρειάζονται για να κρατούν τους πολιτικούς θωρακισμένους από το λαό, δείχνει πόσο πια το χάσμα έχει μεγαλώσει.
Δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας ότι «Η Ελλάδα αξίζει καλύτερης αντιμετώπισης από την Ευρώπη». Συμφωνούμε, αλλά σε ποιον το λέει; Σε εμάς; Και πώς την περιμένουμε την καλύτερη αντιμετώπιση, όταν η κυβέρνηση δανείζεται κι άλλα λεφτά από την Ευρώπη; Γνωρίζουμε πολλούς δανειστές που να σέβονται τους δανειζόμενους; Όσα πιο πολλά δανείζεσαι, τόσο πιο πολύ του κλότσου και του μπάτσου σε έχουν. Κανένας δανεισμός δεν είναι σωτηρία, είτε σε ατομικό, είτε σε συλλογικό επίπεδο και σίγουρα η ζητιανιά δεν εμπνέει σεβασμό. Δεν είναι ο λαός εκείνος που συμφώνησε να δανειστεί, όμως εκείνος θα υποστεί και τις συνέπειες και την ταπείνωση μαζί.
Ποιο είναι λοιπόν το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012;
Το πνεύμα της Ελλάδας είναι ζωντανό. Μπορεί να μην φαίνεται, αλλά είναι ζωντανό, περισσότερο από ποτέ. Το πνεύμα της Ελλάδας αντιπροσωπεύει τη χαρά, την ευφυία, την πνευματικότητα, τη δημιουργική έκφραση, τη νίκη, την τιμή, την ανοιχτή καρδιά και πάνω από όλα την ελευθερία. Έτσι ήταν και έτσι θα είναι. Το πνεύμα της Ελλάδας ΔΕΝ είναι αυτό που μερικοί έχουν παρουσιάσει ως Ελλάδα σήμερα (κλεψιά, ρουσφέτια, 'μέσα' και συντάξεις -μαιμού). Είναι καιρός να το μάθουμε καλά το μάθημα, γιατί το πνεύμα της Ελλάδας και η ελληνική Γη δεν νομίζω να ανεχτούν άλλες ταπεινώσεις, επειδή εμείς δεν θέλουμε να καταλάβουμε. Αν επιμείνουμε στην απάτη, ίσως ανακαλύψουμε σύντομα ότι η ίδια η ελληνική Γη θα μας διώξει. Και δεν μιλώ γενικά ως έθνος, μιλώ προσωπικά για τον καθένα από εμάς. Όπως μαζεύουμε καλές ή κακές πράξεις ως προς τους άλλους ανθρώπους, έτσι έχουμε κι ένα ισοζύγιο, έναν ΄λογαριασμό’, ως προς τη συμπεριφορά μας απέναντι στην πατρίδα μας και στη Γη. Αν αυτός ο προσωπικός λογαριασμός είναι πολύ αρνητικός, γιατί δεν έχουμε σεβαστεί την πατρίδα μας, αλλά την έχουμε βρίσει, εκμεταλλευτεί, βρωμίσει, κλέψει ή οτιδήποτε άλλο, ας μην μας παραξενέψει όταν δούμε εκείνη να μας διώχνει. Δεν θα δείξει πολλή ακόμη ανοχή μαζί μας. Ας κοιτάξουμε λοιπόν να τη σεβαστούμε και να την υποστηρίξουμε, εκείνη, όχι το ατομικό μας συμφέρον, όσο είναι ακόμη καιρός. Να ενστερνιστούμε τις αξίες που εκείνη, η Ελλάδα, αντιπροσωπεύει (όχι τη θλιβερή καρικατούρα που της προβάλλαμε εμείς) και να τις κάνουμε πράξη στη ζωή μας.
Κι ένα τελευταίο, μιας και μπαίνουμε σε προεκλογική περίοδο. Αν μη τι άλλο, τώρα περισσότερο από ποτέ, πρέπει ο καθένας από εμάς να ψηφίσει με εντελώς καθαρή συνείδηση, ό,τι πιστεύει ότι είναι καλύτερο για το καλό της χώρας. Αυτό το ξέρει η καρδιά του καθενός και δεν είμαι εγώ εκείνη να υποδείξω. Οποιοσδήποτε όμως ψηφίσει με γνώμονα ‘μια θεσούλα για αντάλλαγμα’ ή για να εισπράξει οποιοδήποτε ίδιον όφελος, διαπράττει με το δικό του τρόπο τη δική του μίνι-εθνική προδοσία, για να μην το χαρακτηρίσω ‘εκπόρνευση του δικαιώματος ψήφου’. Ο καιρός που έβγαιναν απόφοιτοι στον τύπο και με θρασύτητα δήλωναν επώνυμα ότι: ‘Εγώ θα ψηφίσω το βουλευτή που θα μου βρει δουλειά’, έχουν τελειώσει. Η θέση η δική σου, θα κοστίσει χίλιες άλλων. Το μόνο κριτήριο θα πρέπει να είναι το συλλογικό όφελος, όποιο κόμμα (ή έλλειψη αυτού!) πιστεύει ο καθένας ότι θα τα καταφέρει καλύτερα. Αλλά η ψήφος πρέπει να είναι ειλικρινής και δεν χωρά καμία δικαιολογία περί ανεργίας, τύπου ‘δε φταίω εγώ, με αναγκάζουν οι καταστάσεις να κάνω ρουσφέτι’ κλπ. Αλλιώς, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα καταρρεύσει και το δικό μας ‘ίδιον όφελος’, αλλά και όλων των άλλων μαζί, για τους οποίους θα είμαστε προσωπικά υπεύθυνοι.
Πρεκατέ Βικτωρία, 25/3/2012,www.brightplanet.blogspot.com

Λίστα παλαιότερων αναρτήσεων
Σημάδια και προβληματισμοί
Πρόληψη της σεξουαλικής παρενόχλησης: πώς να μιλήσουμε στους εφήβους
Η κουλτούρα του φόβου και της ανημπόριας
Σταθερότητα της αυτοεκτίμησης στην ενήλικη ζωή- αναγωγή στην εθνική αποδυνάμωση
Αγάπη για την πατρίδα
Αυτοκτονικότητα- μια πνευματική θεώρηση
Απελευθέρωση από το παρελθόν
Μισογυνισμός τον 21ο αιώνα, ένα συγκλονιστικό βιβλίο και η τραγική ιστορία μιας αφανούς ηρωίδας
Make believe:Η ετερο-εκπληρούμενη προφητεία
Grooming εφήβων: όταν ο 'έρωτας' ενηλίκου-έφηβης αποκαλύπτει το αληθινό του πρόσωπο
Γυναίκες μόνες στο δυτικό κόσμο: σχολιασμοί σε ένα βιβλίο
Πάσχα 2014
Ακραία βία στα παιδιά
Αυτοτραυματισμός στους εφήβους
"Επανακαλωδίωση" και εργασία
Αφθονία, ευλογία, ασφάλεια
Ψυχολογικό αντίκτυπο της κρίσης στα παιδιά (2)
The way out is the way up
Σχόλια και προτάσεις για την παιδεία
ΕΑρπαγή γης, το νέο κυνήγι θησαυρού των επενδυτών
Καλή χρονιά (ή πώς να την κάνουμε...)
2013
Κλείνοντας το 2013
Έφηβοι και κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
Αυτοπροστασία των παιδιών από τη λεκτική βία
Πώς να βοηθήσουμε τα απομονωμένα παιδιά
Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας στους νέους
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική
Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’
Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση
Συλλογική μαθημένη αβοηθησία
Χριστούγεννα 2012
Ένα αξιοθαύμαστο δώρο, υπενθύμιση της Θείας Χάρης αυτό το χειμώνα
21/12/2012
Η ανάγκη αγωγής στις διαφυλικές σχέσεις για την αντιμετώπιση του τραφικινγκ, των σεξουαλικών εθισμών και της πορνογραφίας
Ποινές και εκφοβισμός στο σχολικό πλαίσιο
Αντιμετώπιση τράφικινγκ: Δύο παραδείγματα γενναιότητας
Αυτοκτονίες λόγω χρεών
Αλλαγή-η πνευματική θεώρηση
Τσιγκουνιά, η πολυπρόσωπη
Κοινωνικο-συναισθηματικές δυσκολίες σε παιδιά με υπο-επίδοση
Αλλαγή και απόλυτη σκέψη
Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση
2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ,
(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011):
2010 (16)
(Νοέμβριος 2010)
2009 (16)
(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Σεξουαλικός Εθισμός
Προτεινόμενες οργανώσεις
http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in
http://www.who-will.org/ (Children in need in
http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)
http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).
http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας
Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:
Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf
Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html
Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς: