Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας

ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607


2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076


3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ

Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ


4)"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.

Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ

Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791


5)Μετάφραση/Επιμέλεια του 'Οδηγού Θεραπείας για τον Βιασμό' της Aphrodite Matsakis. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007)


6)'Οδηγός εκπαιδευτικών και γονέων για την ανίχνευση της παιδικής κακοποίησης' (A' συγγραφέας) Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007, Β έκδοση 2019)

Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.



Σύντομα άρθρα στο facebook.com/victoria.prekate.9


---------------------------------------------------------

Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.

Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, έχουμε πολλά να ωφεληθούμε από την εκπαίδευση στην πνευματική ζωή της θρησκευτικής παράδοσης του τόπου μας. Περισσότερα εδώ https://brightplanet.blogspot.com/2020/01/blog-post_25.html


YOUTUBE κανάλι Victoria Prekate

Εκπαιδευτικά βίντεο, ομιλίες, συνεντεύξεις κλπ https://www.youtube.com/channel/UCPQUL5W0B32LIG15tfTS5BA Στο ιστολόγιο αυτό αναρτώνται άρθρα ψυχολογίας και προσωπικές απόψεις. Τα θέματα που με ενδιαφέρουν είναι η προστασία του παιδιού, η πρόληψη και θεραπεία της ενδο-οικογενειακής βίας, οι εφαρμογές της ψυχολογίας στην βελτίωση της καθημερινής ζωής και η σχέση ψυχολογίας και πνευματικής ζωής μέσα από την Ορθοδοξία.
myows online copyright protection

Σεβασμός στα ζώα

Αφορμές για προβληματισμό προς τους έλληνες μαθητές
Υπάρχουν 6,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη μας σήμερα, οι περισσότεροι εκ των οποίων, βασίζονται στα ζώα, στον ένα ή στον άλλο βαθμό, για την τροφή τους. Σκέψου πόσα δισεκατομμύρια ζώα υπάρχουν αυτή τη στιγμή, που δίνουν τη ζωή τους για να θρέψουν τους ανθρώπους. Δίνουν, όχι μόνο το κρέας τους, αλλά και το μαλλί τους, το γάλα τους, τα αυγά τους, την εργασία τους, την προστασία τους, την παρέα τους. Τα ζώα δίνουν τόσα πολλά στον άνθρωπο, χωρίς να ζητούν τίποτα ως αντάλλαγμα. Εκτιμά ο άνθρωπος την ανιδιοτελή προσφορά των ζώων; Ή απλά παίρνει και παίρνει και παίρνει, χωρίς να λέει ποτέ ευχαριστώ, αλλά επιπλέον κακοποιεί, κακομεταχειρίζεται και παραμελεί τα ζώα, σαν να ήταν απλά αντικείμενα, συσκευές που χρησιμοποιεί κι εκμεταλλεύεται; Τα ζώα δεν είναι αντικείμενα, έχουν καρδιά και ψυχή κι αισθήματα, όπως εμείς, και μάλιστα τα αισθήματά τους είναι πολύ ευαίσθητα και τρυφερά-περισσότερο από τα δικά μας. Προσφέρουν συνεχώς στον άνθρωπο, αλλά πολύ τους λείπει η ανθρώπινη αναγνώριση. Τα στεναχωρεί που τα θεωρούμε τόσο δεδομένα, που ποτέ δεν τους χαμογελούμε, ποτέ δεν εκτιμούμε τη θυσία τους για εμάς, ποτέ δεν παίρνουμε ένα δευτερόλεπτο για να τα χαϊδέψουμε ή αν τους μιλήσουμε.

Αυτό είναι που στεναχωρεί τα ζώα τόσο σήμερα: η έλλειψη ευγνωμοσύνης. Θα ήθελες να συνηθίσεις να λες από μέσα σου σιωπηλά ‘ευχαριστώ’ στο ζώο που έδωσε τη ζωή του, όταν τρως το κρέας του; Ίσως κάπου μακριά να υπάρχει η αθώα του ψυχή και να σε ακούει και να χαίρεται… Θα ήθελες να συνηθίσεις να χαιρετάς κάθε ζωάκι που βλέπεις στο δρόμο; Μπορείς να το κάνεις φωναχτά ή σιωπηλά, να σκέφτεσαι ‘γεια σου’ στο μυαλό σου και να το κοιτάς στα μάτια… Το ίδιο κάνει. Έχεις αναγνωρίσει την παρουσία τους. Δεν τα έχεις προσπεράσει σαν να μην υπάρχουν. Τα έχεις δει και σε έχουν δει.

Τα ζώα αγαπούν πολύ τα παιδιά, όπως και τα παιδιά, εκ φύσεως, αγαπούν τα ζώα. Οι αθωότητες στην ψυχή και των δύο επικοινωνούν μεταξύ τους. Τα ζώα, θα αναζητήσουν σε εσένα, μεταξύ όλων των ενηλίκων, την αγάπη, την τρυφερότητα, το παιχνίδι, την παρέα. Το χρειάζονται, όπως κι εσύ κι εγώ. Είναι τιμή σου να αναζητήσουν τα ζώα από εσένα βοήθεια. Δεν είναι μια δουλειά που μπορούν να την εμπιστευτούν στον καθένα. Ανταποκρίσου στην τιμή που σου δίνεται, όσο καλύτερα μπορείς. Χρειάζεται μόνο να ανοίξεις την καρδιά σου. Τα ζώα θα καταλάβουν. Ακόμη, κι αν καμιά φορά, τα μικρά παιδιά κατά λάθος πονέσουν τα ζώα, όπως αν πατήσουν στην ουρά τους, τα ζώα δεν θυμώνουν με τα παιδιά, γιατί καταλαβαίνουν. Τα ζώα έχουν πολύ υπομονή. Όμως, μην γελοιοποιείς, ούτε να βασανίσεις τα ζώα. Δεν είναι αστείο. Τα πονάει να τα κοροϊδεύουν ή να τα πειράζουν. Μην γελάς όταν άλλα παιδιά ταλαιπωρούν ένα ζώο. Σταμάτησέ τα, πες τους ότι αυτό δεν είναι αστείο, πες τους να αφήσουν το άμοιρο ζώο ήσυχο. Δείξε τη δύναμή σου σε αυτό.

Τα ζώα εμπιστεύονται. Εμπιστεύονται ξανά και ξανά και ξανά, μέχρι που να τα πληγώσουμε τόσο πολύ, ώστε να αποτραβηχτούν στον εαυτό τους. Δεν επιθυμούν εκδίκηση, ούτε κρατούν κακία. Απλά, γίνονται πιο επιφυλακτικά, για να προστατέψουν τον εαυτό τους από το να πληγωθούν ξανά. Έχεις παρατηρήσει πώς μερικά σκυλιά δείχνουν φοβισμένα όταν τα πλησιάζει άνθρωπος; Μερικά τρέμουν. Πάς να τα χαϊδέψεις και βάζοντας την ουρά στα σκέλια, τινάζονται μακριά από το φόβο τους. Γιατί πιστεύεις ότι τα ζώα φοβούνται τόσο τον άνθρωπο; Τι μπορεί να τους έχει συμβεί; Είναι αυτή μια κατάσταση να είμαστε εμείς οι άνθρωποι περήφανοι; Τι μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις ένα τέτοιο τραυματισμένο ζώο;

Τα ζώα πολλές φορές τα παραμελούμε. Μπορεί να υπάρχει αφθονία τροφής, όμως δυστυχώς σε πολλά μέρη στην πατρίδα μας, προτιμούμε να πετάξουμε το φαγητό στα σκουπίδια, παρά να το δώσουμε σε κάποιο ζώο που πεινάει. Ο άνθρωπος πιστεύει ότι τα ζώα έχουν μικρότερη αξία. Όμως ποιος δίνει την αξία; Ο άνθρωπος; Ο άνθρωπος δεν είναι εκείνος που δημιούργησε τα ζώα, άρα δεν έχει το δικαίωμα να καθορίζει την αξία τους. Τα ζώα νιώθουν τον πόνο με τον ίδιο τρόπο που νιώθουμε κι εμείς. Να το θυμάσαι αυτό όταν δεις ένα ζωάκι που είναι πεινασμένο, μόνο, τραυματισμένο ή που κρυώνει.

Μερικές φορές, ο άνθρωπος δείχνει τέτοια σκληρότητα στα ζώα, πραγματικά δε χρειάζεται…Μια μέρα ένα κοριτσάκι είδε ένα αρνί στο δρόμο του χωριού της ξαπλωμένο χάμω. ‘Τι συμβαίνει’ αναρωτήθηκε. Κοιτώντας πιο προσεκτικά, είδε ότι το αρνί είχε δεμένα τα τρία του πόδια πολύ σφιχτά με ένα σκληρό χοντρό σύρμα. Εκείνη τη στιγμή πέρασε ο βοσκός του χωριού και της είπε «Δικό μου είναι, άστο, θα το πάρω αργότερα» κι έφυγε. Το κοριτσάκι σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να κρατήσει το ζώο στη θέση του με άλλους τρόπους. Δεν ήταν ανάγκη να το έχει δεμένο με τέτοιο τρόπο και τόσο σφιχτά. Το αρνάκι έτρεμε από το φόβο του. Προσπάθησε να το χαϊδέψει και κάθε φορά που πήγαινε να το ακουμπήσει τιναζόταν, λες και το χτύπαγε ρεύμα. Του έφερε λίγο φαγητό και νερό. Το αρνάκι αρνούνταν να φάει ή να πιει οτιδήποτε. Απλά, ανοιγόκλεινε δυνατά τα ρουθούνια του, σαν τα παιδιά που είναι έτοιμα να ξεσπάσουν σε κλάματα, αλλά συγκρατιούνται για να μη δείξουν ότι ηττήθηκαν. Ποιος είπε ότι τα ζώα δεν νιώθουν; Προσπάθησε να πιάσει το σύρμα, κι ήταν πάρα πολύ σφιχτό. Θα πρέπει να είχαν μουδιάσει τα πόδια του ζώου τελείως…Αποφάσισε να χαλαρώσει το σύρμα, παρότι φοβόταν μη την πιάσει ο βοσκός στα πράσα. Έβαλε όλη της τη δύναμη και μετά από ώρα, όταν χαλάρωσε την τελευταία βόλτα του σύρματος γύρω από τα πόδια του ζώου, το αρνάκι έβγαλε ένα αναστεναγμό ανακούφισης. Κατάλαβε ότι το ζώο αυτό χρειαζόταν. Δεν έβγαλε τελείως το σύρμα, το κράτησε δεμένο, για να μη χάσει κι ο βοσκός την περιουσία του. Τουλάχιστον όμως θα μπορούσε το ζώο να περιμένει, χωρίς να υποφέρει. Ακόμη κι αν χαλάρωνε κι άλλο τα σύρματα, ώστε να μπορεί το ζώο να τα κλωτσήσει, ήξερε πώς το ζώο δεν θα το κάνει. Τα αρνάκια είναι τόσο φιλήσυχα και δειλά πλάσματα…Πώς είναι δυνατόν να τα δένει κανείς λες και είναι εγκληματίες… Πόσα ζώα μπορεί να υπάρχουν στον κόσμο, που υποφέρουν αυτήν την εντελώς αχρείαστη βαναυσότητα…

Εν αντιθέσει με τους ανθρώπους, τα ζώα έχουν πάντα την καρδιά τους ανοιχτή στην αγάπη. Ακόμη κι εκείνους που τα πληγώνουν, δεν αρνούνται να τους βοηθήσουν… Δεν κατεβάζουν μούτρα, ούτε σκέφτονται ‘αρκετά μαζί σου, δεν υπάρχεις για μένα’, όπως κάνουν οι άνθρωποι. Τα ζώα δεν πατούν το κουμπί ‘Διαγραφή’ για κανένα. Τα ζώα δεν έχουν ξεχάσει την αγάπη. Δεν έχουν κλείσει την πόρτα σε αυτήν. Πάντα ανταποκρίνονται στην αγάπη. Πάντα καταλαβαίνουν την τρυφερότητα και την προσοχή, με το δικό τους τρόπο. Πάντα χαίρονται όταν βλέπουν τα παιδιά να τα εκτιμούν. Θα τα κάνεις να χαρούν; Θα ανταποκριθείς; Θα τα προσέξεις; Θα το θυμηθείς;
Πρεκατέ Βικτωρία, 2011, www.mentoras.org

Αναρτήσεις 2013
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική

Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’

Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση

Οκτώβρης 2012,Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα,Απελευθέρωση από το καλούπι, Σεπτέμβριος 2012,Γαύδος, αρκούδες και Σομαλία, Αγχώδης διαταραχή και κρίσεις πανικού,Μιντιακή αισθητική και απλότητα, Αύγουστος 2012,Ζηλοφθονία:Εθνικό πάθος;,Ελευθερία επιλογής,Προβολή κι ενοχή(Η βροχή της λύπης),Ψυχολογική στάση απέναντι στην ηγεσία,Η μιντιακή τρομολαγνεία και πώς να προστατευτούμε , Ιούνιος 2012,Η αποξένωση στην ελληνική οικογένεια εν μέσω κρίσης, Μάιος 2012,Εθισμός στο χρήμα,Πώς να βοηθήσουμε τους άστεγους,Η βροχή του φόβου,Υστερόγραφο στην αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εθνική εξάρτηση,Ποινικοποίηση της φτώχειας, ποινικοποίηση της ασθένειας Απρίλιος 2012,Η μικροβιοφοβία ως παράγοντας διακρίσεων, Ένα συγκινητικό συμβάν και ο ρατσισμός, Ο πολύ ύπουλος ρατσισμός Νο 2, Μετανάστες και ο πολύ ύπουλος ρατσισμός, Αναβλητικότητα:Τι είναι;Πώς αντιμετωπίζεται;, Μάρτιος 2012
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση

2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ, Τα διδάγματα της Φουκουσίμα (Μάρτιος 2011): Προσκόληση στα βρέφη κι αίσθηση του εαυτού, Παιδόφιλοι και θεραπεία

(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011): Σεβασμός στα ζώα

2010 (16)

(Νοέμβριος 2010) Αυτοδιαχείριση και κρίση: πόσο προετοιμασμένοι είμ..., Πνευματική διάσταση της μετανάστευσης, The Earth is our home, Η Γη είναι το σπίτι μας (Αύγουστος 2010) Ανθρώπινες σχέσεις ή δημόσιες σχέσεις?, Το απαράδεκτο "τραγούδι" της "μπεμπε-λιλή" Ιούλιος, Διακοπές κι αποστεωμένα ζώα, Κοινωνικός ρόλος των σούπερ-μάρκετ; (Ιούνιος 2010) Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας, Όταν κατακρίνουμε και δαχτυλοδείχνουμε…, Κακοποίηση παιδιών σε ιδρύματα φιλοξενίας, Ένα πρόβλημα με τις Πανελλήνιες (Απρίλιος 2010) Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, Η κατανάλωση κρεάτος στον πλανήτη των 7δις (Ιανουάριος 2010) Τα μαθήματα της ντουλάπας, Καλή χρονιά με εθελοντισμό

2009 (16)

(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Σεξουαλικός Εθισμός


Προτεινόμενες οργανώσεις

http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in Zambia and S.Africa)



http://www.who-will.org/ (Children in need in Cambodia)



http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)



http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).



http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας



Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:


Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf


Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html





Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς:

www.thepetitionsite.com

www.savejapandolphins.org