Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας

ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607


2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076


3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ

Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ


4)ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ!"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.

Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ

Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791



ΟΜΙΛΙΕΣ

Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.


Στη δύσκολη συγκυρία που διανύει η χώρα μας, η Πρεκατέ Βικτωρία προσφέρει περιορισμένο αριθμό δωρεάν ενημερωτικών ομιλιών σε σχολεία (μέσω συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, απογευματινές ώρες) σχετικά με θέματα βίας, αυτοεκτίμησης, ψυχικής ανθεκτικότητας στα παιδιά, προετοιμασίας για την επαγγελματική ζωή κ.α.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε και να ρωτήσετε απορίες (δωρεάν συμβουλευτική μέσω email) στο vprekate@gmail.com.




---------------------------------------------------------

Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.

Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή. Περισσότερα εδώ brightplanet.blogspot.gr/2017/03/blog-post.html


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ
Προωθούνται οι σύνδεσμοι για κάποια 20λεπτα εκπαιδευτικά βίντεο που έχω φτιάξει και θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα στους συναδέλφους για θεματική εβδομάδα, προγράμματα αγωγής υγείας, δράσεις κατά του εκφοβισμού, σχολική και κοινωνική ζωή κλπ.

Σχολικός εκφοβισμός https://www.youtube.com/watch?v=1BFJou1I7_s

Οικολογία, διατροφή, προστασία των ζώων https://www.youtube.com/watch?v=B9f0E6fI1TM

Ενδο-οικογενειακή βία https://www.youtube.com/watch?v=utM9r3j49iE&t=200s

Αυτο-εκτίμηση για παιδιά https://www.youtube.com/watch?v=Gh9QPKzMYJU

Σελίδα με συντομότερες αναρτήσεις facebook.com/victoria.prekate.9

Το σημείο και η ευθεία

Θυμόσαστε που μαθαίναμε στη γεωμετρία ότι ένα σημείο έχει απειροελάχιστες διαστάσεις, αλλά άπειρα σημεία στη σειρά δημιουργούν μια άπειρη ευθεία; Είναι από αυτά τα όμορφα παράδοξα  της φύσης και των μαθηματικών που σε κάνουν να σε σκέφτεσαι πολλούς παραλληλισμούς. Όπως το σημείο με μηδαμινές διαστάσεις, έτσι και η δική μας ζωή είναι απλά ένα απειροελάχιστο στίγμα στην αέναη ευθεία του κόσμου. Ποιος είναι ο ρόλος αυτού του σημείου; Κοιτάς πίσω και υπάρχει η αέναη ευθεία του παρελθόντος. Κοιτάς μπροστά και χάνεται στο άπειρο το ατελείωτο μέλλον.

Στην πραγματικότητα του καθημερινού ανθρώπου, η πιο σημαντική μετάφραση αυτής της διπλής απειροσύνης είναι η σχέση με τους προγόνους και τους απογόνους. Μετέωροι στο κρίσιμο «σημείο» της δικής μας ζωής, ας σκεφτούμε λίγο τους προγόνους. Τι ήταν αυτό που άφησαν; Τι ήταν αυτό που εκείνοι θεώρησαν σημαντικό και πολύτιμο να αφήσουν σε εμάς; Το εκτιμούμε με τον ίδιο τρόπο; Τι ήταν αυτό που τους κράτησε; Τι ήταν αυτό που τους έδωσε δύναμη; Μέσα στην υπεροψία που έχει καταβάλλει τον σημερινό άνθρωπο, ο οποίος απορρίπτει ό,τι έρχεται από το παρελθόν ως οπισθοδρομική δεισιδαιμονία  αμόρφωτων ανθρώπων που ήθελαν να πιαστούν από κάπου, ας θυμηθούμε πως ό,τι κατάφερε να αντέξει στο πέρασμα των αιώνων είχε λόγο που το κατάφερε. Δεν θα άντεχε αν δεν υπήρχε αλήθεια και δύναμη μέσα σε αυτό. Μπορεί σήμερα να έχουμε όλον αυτό τον καταιγισμό «πληροφόρησης», όμως βιωματική μάθηση από τα πιο σκληρά μαθήματα της ζωής (επιβίωση, θάνατος, ασθένειες, αποχωρισμός, κακουχία από τα στοιχεία της φύσης) έχουμε ελάχιστη. Ας εκτιμήσουμε αυτό που λένε εκείνοι που το βίωσαν για αιώνες. Η γενιά η δική μας είναι κρίσιμη, γιατί αυτή η βιωματική γνώση κι εμπειρία είναι σε κίνδυνο να χαθεί  σήμερα. Βασικό κεφάλαιο στην βιωματική γνώση για την αντιμετώπιση των πολύ σκληρών προκλήσεων της ζωής είναι κατά τη γνώμη μου η χριστιανική πίστη και λατρεία, όπως επίσης και οι αξίες της αγάπης, της δικαιοσύνης, της ελευθερίας. Η πίστη αυτή λειτούργησε στις πιο ακραίες συνθήκες για αιώνες. Ανακούφισε στα πιο σκληρά χτυπήματα για αιώνες. Κράτησε στις πιο λυσσαλέες επιθέσεις για αιώνες. Λέτε να ήταν ανόητοι οι πρόγονοί μας;

Γυρνώντας 180 μοίρες, αναρωτιέται κανείς τι θα πρέπει να δώσει στους απογόνους, τι να αφήσει για το μέλλον, τι είναι το πιο σημαντικό. Κατ’ αρχάς, τους αφήνουμε ένα ρημαγμένο και ξεζουμισμένο πλανήτη, που είναι το πρώτο μεγάλο μείον. Από εκεί και πέρα, πως θα αντιμετωπίσουν τις μεγάλες προκλήσεις που έρχονται; Όποιο βιβλίο κι αν διαβάσει κανείς για το μέλλον της ανθρωπότητας και του πλανήτη, αν συνεχίσουν οι σημερινοί ρυθμοί αύξησης του πληθυσμού και της κατανάλωσης, αυτό το πράγμα βαίνει σε αδιέξοδο. Δεν ξέρω τι μορφή θα πάρει αυτό το αδιέξοδο, ούτε θέλω να καταστροφολογώ, όμως  θα αντιμετωπίσουν κρίσεις που δεν έχουμε αντιμετωπίσει εμείς σήμερα. Πώς εξοπλίζουμε τα παιδιά μας να αντεπεξέλθουν ψυχικά  σε αυτά τα ταρακουνήματα; Πώς; Δεν δικαιούμαστε να τους στερήσουμε  τη βιωματική γνώση που μέσα από πόνο κι αίμα στερέωσαν οι πρόγονοί μας  κι η οποία έχει δοκιμαστεί μέσα από φωτιά και σίδηρο, επειδή εμείς μέσα στην φευγαλέα ευδαιμονία των τελευταίων δεκαετιών, απλά δεν τη χρειαστήκαμε. Δεν δικαιούμαστε να σπάσουμε αυτόν τον κρίκο.  Οφείλουμε να τους δώσουμε κάτι που θα λειτουργήσει στις  απρόβλεπτες  αλλαγές που τους περιμένουν. Αν δεν το έχουμε, τουλάχιστον ας μη σταθούμε εμπόδιο να το παραλάβουν κατευθείαν από τους προγόνους μας. Ας μην αποτελέσει το δικό μας σημείο την τομή στην ευθεία.
Πρεκατέ Βικτωρία, www.brightplanet.blogspot.gr, 30/10/2017

Υ.Γ.  Έχω πολλές φορές υποστηρίξει τη σημασία της πίστης ως εσωτερικό βίωμα κι όχι τυπολατρική εθελοδουλεία στην ενορία της γειτονιάς, ή όποιο πρόσωπο εκκλησιαστικής εξουσίας παρουσιάζεται ως εκπρόσωπος του Θεού. Μόνο μέσα μας μπορούμε να καταλάβουμε και μόνο μέσα μας μπορούμε να βιώσουμε την πίστη και την ωφέλειά της. Μόνο μέσα μας μπορούμε να φωτιστούμε με την αλήθεια του Χριστού. Δεν μπορούμε να περιμένουμε να μας φωτίσει κάποιος άλλος- με τα όποια ανθρώπινα ελαττώματα έχει και τα οποία δοκιμάζονται περισσότερο , όταν αποκτά περισσότερη εξουσία. Παρόλα αυτά, δεν μπορώ παρά να σεβαστώ την Εκκλησία μας ως θεσμό που κράτησε κι ανακούφισε αυτόν τον κόσμο για αιώνες. Στην ορειβασία που πηγαίνω βλέπω πολύ συχνά την ίδια αντίφαση. Από τη μία, τα άπειρα εκκλησάκια, χτισμένα από πέτρα σε πέτρα στην κορφή του πιο απόκρημνου λόφου. Για να πάμε εκεί ξεποδαριαζόμαστε, μας βγαίνει η γλώσσα κι υποτίθεται ότι είμαστε κι ορειβάτες.  Ποιος τα έχτισε; Πώς τα κατάφερε; Πώς τα λειτούργησαν; Πόση πίστη πρέπει να είχαν για να διατηρήσουν εκεί;  Πόση πίστη πρέπει να είχαν για να δώσουν από το ελάχιστο υστέρημά τους μέσα στην ανέχεια, αλλά και τους διωγμούς; Τι συντηρούσε και κινητοποιούσε αυτήν την πίστη; Δεν μπορούμε να τους απαξιώσουμε όλες τις προηγούμενες γενιές με εξυπνακίστικα τσιτάτα της μοντέρνας ψυχολογίας, που ουσιαστικά λέει ότι πίστεψαν σε ένα δημιούργημα της φαντασίας τους για να κατευνάσουν το φόβο τους. Δεν κατευνάζεται ο φόβος με αποκυήματα της φαντασίας, ούτε με μυθοπλασίες. Η Χάρη του Χριστού έχει τη δύναμη να κατευνάζει αποτελεσματικά το φόβο, αλλά μόνο αν το βιώσει κανείς αυτό, μπορεί να το πει...

Από τη μία λοιπόν, θαυμάζω όπου κι αν πηγαίνω τις μαρτυρίες πίστης, κι από την άλλη έρχομαι αντιμέτωπη με την πραγματικότητα των σχολίων των συνορειβατών μου, ως τυπικό δείγμα νεοελλήνων, που σχεδόν πάντα δείχνουν σχεδόν στην πλειοψηφία τους ασέβεια. Πηγαίνω με διάφορους συλλόγους και κάθε φορά το ίδιο βιολί. Σε μια προηγούμενη εκδρομή, όπου επισκεφτήκαμε ένα απόκρημνο ασκηταριό μετά από ώρες σκληρής πορείας έγιναν τα εξής: α)Μια συνορειβάτισσα φλέρταρε βγάζοντας φωτογραφίες με πόζες λέγοντας ‘να εδώ να πέφτει και το άγιο φως επάνω μου’ 'να εδώ να είναι δίπλα μου κι ο άγγελος'  κι όλο τέτοια χαζοαστεία με το φωτογράφο...β)ένας συνορειβάτης πήγε για την ανάγκη του ακριβώς πίσω από το ιερό, πάνω στον τοίχο ενώ υπήρχε ολόκληρο δάσος... γ) μια άλλη συνορειβάτισσα πήγε να αλλάξει ρούχα μέσα στην εκκλησία, ενώ πάλι υπήρχε ολόκληρο δάσος να κρυφτεί.... δ) ένα συνορειβάτης που διακήρυττε αρχαιοαμπελοφιλοσοφίες μέσα  στην εκκλησία (ότι ήταν αρχαίος ναός κλπ. κλπ)  κάπνιζε πούρο μέσα στο ασκηταριό (και κατά τα λόγια του ιδίου, ιερό αρχαίο ναό)! Δηλαδή έλεος! Και στην τελευταία άκρη του κόσμου αν πήγαινα, θα σεβόμουν τον όποιο ναό έχουν εκεί οι ντόπιοι. Κι όμως. Αυτή είναι η εικόνα του νεοέλληνα και του σεβασμού που έχει στη θρησκευτική του παράδοση. Και αυτά συνέβησαν μόνο σε μία εκδρομή. Αντίστοιχα περιστατικά συμβαίνουν σχεδόν πάντα. Δεν είναι τόσο η αθεϊα, αλλά αυτή η υπεροπτική, ασεβής, εγωπαθής, προκλητική στάση που είναι το πρόβλημα. Ξέρω πολύ καλά πώς είναι, γιατί κάποτε υπήρξα κι εγώ υπεροπτικά άθεη. Μπορεί να μην κάπνισα πούρο σε εκκλησία, όμως νόμιζα κι εγώ ότι τα ήξερα όλα κι έβλεπα τους πιστούς ως κάτι αδύναμους πυροβολημένους που αυθυποβάλλονταν να πιαστούν από κάτι που δεν υπάρχει. Όταν σκέφτεσαι έτσι είναι θέμα χρόνου να σπάσεις τα μούτρα σου κι ευτυχώς σε εμένα αυτό έγινε νωρίς. Κι από τα σπασμένα μούτρα πέφτεις στα λυγισμένα γόνατα κι αυτή είναι η σωστή θέση για την αρχή της λύτρωσης. Απορώ που ύστερα από τόση κρίση, υπάρχουν ακόμη συνάνθρωποί μας που τόσο ονειροβατούν. Είναι μετά να μη φοβάσαι ότι η δικιά μας κακομαθημένη γενιά   θα είναι δυστυχώς η τομή στη ευθεία;



"Άνευ όρων και αμετάκλητα παραιτήθηκαν από την εθνική κυριαρχία"
Αξιολόγηση μαθητών, αξιολόγηση σχολείων, δήθεν αξιοκρατία και πώς ένας 14χρονος μαθητής ζωγράφισε την Ελλάδα!
Μισογυνισμός τον 21ο αιώνα, ένα συγκλονιστικό βιβλίο και η τραγική ιστορία μιας αφανούς ηρωίδας
Make believe:Η ετερο-εκπληρούμενη προφητεία
Grooming εφήβων: όταν ο 'έρωτας' ενηλίκου-έφηβης αποκαλύπτει το αληθινό του πρόσωπο
Το λάθος της αποχής
Γυναίκες μόνες στο δυτικό κόσμο: σχολιασμοί σε ένα βιβλίο
Πάσχα 2014

Οι χαμαιλέοντες
Σκέψεις σχετικά με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Ακραία βία στα παιδιά
Αυτοτραυματισμός στους εφήβους
"Επανακαλωδίωση" και εργασία
Αφθονία, ευλογία, ασφάλεια
Ψυχολογικό αντίκτυπο της κρίσης στα παιδιά (2)
The way out is the way up
Σχόλια και προτάσεις για την παιδεία
Εθνικό κρατικό νόμισμα
Αρπαγή γης, το νέο κυνήγι θησαυρού των επενδυτών
Καλή χρονιά (ή πώς να την κάνουμε...)

2013
Κλείνοντας το 2013
Έφηβοι και κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
Αυτοπροστασία των παιδιών από τη λεκτική βία
Μιλάμε στα παιδιά για την κρίση στις σχολικές εορτές;
Πώς να βοηθήσουμε τα απομονωμένα παιδιά
Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας στους νέους
Αναρτήσεις 2013
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Bullying κράτους ενταντίον πολιτών
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική

Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’

Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση

Οκτώβρης 2012,Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα,Απελυθέρωση από το καλούπι, Σεπτέμβριος 2012,Γαύδος, αρκούδες και Σομαλία, Αγχώδης διαταραχή και κρίσεις πανικού,Μιντιακή αισθητική και απλότητα, Αύγουστος 2012,Ζηλοφθονία:Εθνικό πάθος;,Ελευθερία επιλογής,Προβολή κι ενοχή(Η βροχή της λύπης),Ψυχολογική στάση απέναντι στην ηγεσία,Κυβισθήσεις στις λέξεις και το θέμα με τα στρατόπεδα (ξανά),Τα 'παιδιά της δραχμής' και οι 'μάγκες του ευρώ', Ιούλιος 2012Αναμνήσεις από εθελοντική εργασία σε μοναστήρι,Η μιντιακή τρομολαγνεία και πώς να προστατευτούμε , Ιούνιος 2012,Η αποξένωση στην ελληνική οικογένεια εν μέσω κρίσης, Μάιος 2012,Εθισμός στο χρήμα,Πώς να βοηθήσουμε τους άστεγους,Η βροχή του φόβου,Υστερόγραφο στην αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εθνική εξάρτηση και η αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εκλογές 6ης Μαϊου:Η αρχή ενός επώδυνου τοκετού,
Ποινικοποίηση της φτώχειας, ποινικοποίηση της ασθένειας Απρίλιος 2012,Η μικροβιοφοβία ως παράγοντας διακρίσεων, Ένα συγκινητικό συμβάν και ο ρατσισμός, Ο πολύ ύπουλος ρατσισμός Νο 2, Λαθρομετανάστες και ο πολύ ύπουλος ρατσισμός, Αναβλητικότητα:Τι είναι;Πώς αντιμετωπίζεται;, Μάρτιος 2012
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα στο Σύνταγμα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση

2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Κρίση (Μέρος 1ο): ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ή ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ, Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ, Τα διδάγματα της Φουκουσίμα (Μάρτιος 2011): Προσκόληση στα βρέφη κι αίσθηση του εαυτού, Παιδόφιλοι και θεραπεία

(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011): Σεβασμός στα ζώα

2010 (16)

(Νοέμβριος 2010) Αυτοδιαχείριση και κρίση: πόσο προετοιμασμένοι είμ..., Πνευματική διάσταση της μετανάστευσης, The Earth is our home, Η Γη είναι το σπίτι μας (Αύγουστος 2010) Ανθρώπινες σχέσεις ή δημόσιες σχέσεις?, Το απαράδεκτο "τραγούδι" της "μπεμπε-λιλή" Ιούλιος, Διακοπές κι αποστεωμένα ζώα, Κοινωνικός ρόλος των σούπερ-μάρκετ; (Ιούνιος 2010) Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας, Όταν κατακρίνουμε και δαχτυλοδείχνουμε…, Κακοποίηση παιδιών σε ιδρύματα φιλοξενίας, Ένα πρόβλημα με τις Πανελλήνιες (Απρίλιος 2010) Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, Η κατανάλωση κρεάτος στον πλανήτη των 7δις (Ιανουάριος 2010) Τα μαθήματα της ντουλάπας, Καλή χρονιά με εθελοντισμό

2009 (16)

(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Σενάρια για το 2012 (Μάιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Βίαια επεισόδια στην Αθήνα, Σεξουαλικός Εθισμός


Προτεινόμενες οργανώσεις

http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in Zambia and S.Africa)



http://www.who-will.org/ (Children in need in Cambodia)



http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)



http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).



http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας



Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:


Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf


Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html


Καταφύγιο Αγάπης και Συμπαράστασης, Αθήνα τηλ. 201-5012608


Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς:

www.thepetitionsite.com

www.savejapandolphins.org