Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας

ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607


2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076


3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ

Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ


4)"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.

Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ

Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791


5)Μετάφραση/Επιμέλεια του 'Οδηγού Θεραπείας για τον Βιασμό' της Aphrodite Matsakis. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007)


6)'Οδηγός εκπαιδευτικών και γονέων για την ανίχνευση της παιδικής κακοποίησης' (A' συγγραφέας) Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007, Β έκδοση 2019)

Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.



Σύντομα άρθρα στο facebook.com/victoria.prekate.9


---------------------------------------------------------

Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.

Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, έχουμε πολλά να ωφεληθούμε από την εκπαίδευση στην πνευματική ζωή της θρησκευτικής παράδοσης του τόπου μας. Περισσότερα εδώ https://brightplanet.blogspot.com/2020/01/blog-post_25.html


YOUTUBE κανάλι Victoria Prekate

Εκπαιδευτικά βίντεο, ομιλίες, συνεντεύξεις κλπ https://www.youtube.com/channel/UCPQUL5W0B32LIG15tfTS5BA Στο ιστολόγιο αυτό αναρτώνται άρθρα ψυχολογίας και προσωπικές απόψεις. Τα θέματα που με ενδιαφέρουν είναι η προστασία του παιδιού, η πρόληψη και θεραπεία της ενδο-οικογενειακής βίας, οι εφαρμογές της ψυχολογίας στην βελτίωση της καθημερινής ζωής και η σχέση ψυχολογίας και πνευματικής ζωής μέσα από την Ορθοδοξία.
myows online copyright protection

Γιατί η θεσμοθέτηση του όρου 'γυναικοκτονία' είναι λάθος'

'Ανθρωποκτονία με κίνητρα  έμφυλης βίας': αυτός είναι ο ακριβής όρος για τις δολοφονίες γυναικών, που έχουν γίνει μάστιγα. Αντί να κοιτάζουν την ουσία, κάποιοι θέλουν να επιβάλουν την θεσμοθέτηση του όρου 'γυναικοκτονία', χωρίς να βλέπουν τους κινδύνους που συνεπάγεται για τις ίδιες τις γυναίκες:

1)Η διαγραφή του όρου 'ανθρωποκτονία' ενέχει τον κίνδυνο το κακούργημα της 'γυναικοκτονίας' να αντιμετωπίζεται στο μέλλον ΛΙΓΌΤΕΡΟ (όχι περισσότερο!) αυστηρά από μια δολοφονία ανδρός.  Όχι μόνο θεσμικά, αλλά και στην συνείδηση του κόσμου. Θα σου λένε ' έλα μωρέ, μια γυναικοκτονία έκανε...' δηλαδή ο όρος 'γυναικοκτονία' θα αντικαταστήσει τον απαράδεκτο όρο ' έγκλημα τιμής', που κατά κάποιο τρόπο δικαιολογούσε το έγκλημα. Για κάποιους μπορεί να αποτελέσει και τρόπαιο στο βιογραφικό τους! Είναι πολύ μεγάλος ο κίνδυνος με την αλλαγή του όρου, να ευτελιστεί το κακούργημα και να επιφέρει μικρότερες ποινές- για να μην πούμε ότι ανοίγει το παραθυράκι για να υποβιβαστεί στην κατηγορία του πλημμελήματος! Ο όρος 'ανθρωποκτονία' πρέπει να διατηρηθεί για να δείξει ότι το έγκλημα είναι τουλάχιστον ισοβαρές με δολοφονία ανδρός και να προστεθεί το 'κίνητρο έμφυλης βίας', ώστε να επιφέρει ακόμη μεγαλύτερη αυστηρότητα, στοχοποιώντας τα αίτια.

2)Βασική παραδοχή στον σύγχρονο πολιτισμό μας είναι ότι όλοι οι άνθρωποι είμαστε ίσοι. Ως εκ τούτου, η αφαίρεση οποιασδήποτε ανθρώπινης ζωής, άνδρα, γυναίκας, παιδιού, γέροντος, μαύρου, λευκού κλπ. θα πρέπει, κατά βάση να αντιμετωπίζεται ως ισότιμο ποινικό αδίκημα, με επιβαρυντικά στοιχεία ανάλογα με τα κίνητρα, την κατάσταση του δράστη την στιγμή της τέλεσης κλπ. Ο όρος 'γυναικοκτονία' εισάγει διακρίσεις στην αξία της ανθρώπινης ζωής. Στην περίπτωση της Πάτρας, όπου η μητέρα φέρεται ότι δολοφόνησε τα παιδιά της, κατηγορείται για 'ανθρωποκτονία κατά συρροή', όχι 'παιδοκτονία'. Ανάλογοι κίνδυνοι υπάρχουν π.χ. με την δολοφονία ηλικιωμένων: αν π.χ. εισαχθεί ο όρος 'γεροντοκτονία' (κατ' αναλογία του 'γυναικοκτονία') ενέχει ο κίνδυνος να ευτελιστεί και να μην αντιμετωπίζεται με την βαρύτητα της ανθρωποκτονίας (αλλοιώνοντας στην συνείδηση του κόσμου την σοβαρότητα και αφήνοντας περιθώριο για δικαιολογίες τύπου ' έλα μωρέ, γέρος ήταν, είχε και άνοια, μας κούραζε, δεν καταλάβαινε...κλπ). Με άλλα λόγια, όροι όπως 'γυναικοκτονία', 'παιδοκτονία', 'γεροντοκτονία', εισάγουν την αντίληψη ότι υπάρχουν πολίτες ΔΕΎΤΕΡΗΣ κατηγορίας, των οποίων οι δολοφονίες είναι κάτι ποιοτικά διαφορετικό (υποδεέστερο) από τις δολοφονίες ανδρών!

3) Ο όρος 'ανθρωποκτονία με κίνητρα έμφυλης βίας' είναι πιο συμπεριληπτικός. Πώς θα ονομαστεί αλήθεια μια δολοφονία ατόμου trans ή LGTBQI+; Έχουν δυστυχώς υπάρξει τέτοιες δολοφονίες και τα κίνητρα είναι και πάλι  έμφυλης βίας, γιατί σχετίζονται με θέματα φύλου. Αλλά δεν μπορείς να τις αποκαλέσεις 'γυναικοκτονίες', ούτε να θεσμοθετείς ένα διαφορετικό όρο για κάθε κατηγορία ξεχωριστά.

4) Σε κάθε δολοφονία γυναίκας, τα κίνητρα μπορεί να είναι η έμφυλη βία, αλλά ΟΧΙ ΜΟΝΟ!  Πολύ συχνά, υπάρχουν και κρυφά οικονομικά κίνητρα πίσω από την δολοφονία της συντρόφου, αποσκοπώντας π.χ.  στην εκμετάλλευση της περιουσίας της μέσω των παιδιών. Για παράδειγμα, πριν κάποιο διάστημα, ηλικιωμένος δολοφόνησε την σύζυγό του γιατί δεν έγραφε κάποια οικόπεδα στο όνομα του. Εδώ μπορεί να συνυπάρχει πλεκτάνη ή  απάτη με στόχο το κέρδος κι όχι απλά, 'σε σκοτώνω γιατί δεν κάνεις αυτό που λέω εγώ'(αυτό είναι έμφυλη βία). Σε άλλη πρόσφατη περίπτωση, π.χ.  με την 17χρονη, ο κατηγορούμενος δήλωσε ότι την δολοφόνησε, όχι επειδή εκείνη ήθελε να τον χωρίσει, αλλά για θρησκευτικούς λόγους. Ισχυρίζεται δηλαδή ότι τα κίνητρα του ήταν ρατσιστικά (διαφορετικό θρήσκευμα). Ήταν όντως έτσι;  Ή ήταν κίνητρα έμφυλης βίας; Ή και τα δύο; Αυτό δεν το γνωρίζουμε ακόμη! Πρέπει να διερευνηθεί από την αστυνομία, αν λέει αλήθεια, τι αλλά στοιχεία υπάρχουν, μαρτυρίες, προφίλ δράστη και τελικά μόνο η δικαιοσύνη μπορεί να αποφανθεί τι από όλα ισχύει (μπορεί και όλα μαζί). Όταν λοιπόν  τα ΜΜΕ προτρέχουν να χαρακτηρίσουν ένα έγκλημα ως 'γυναικοκτονία', στην ουσία έχουν γίνει αυτόκλητοι δικαστές που έχουν αποφανθεί ότι τα κίνητρα του δράστη είναι ΜΌΝΟ έμφυλης βίας, πριν καν η αστυνομία και η δικαιοσύνη έχουν την ευκαιρία να αποφανθούν για ΟΛΑ τα πιθανά κίνητρα.

Ας επικεντρωθούμε λοιπόν στα ουσιώδη του προβλήματος κι όχι ας αφήσουμε την εμμονή με την τυπολατρία αυτού του όρου, που περιέχει και ανακρίβειες αλλά και πολλούς μελλοντικούς κινδύνους για τις ίδιες τις γυναίκες.

10/8/22


Αναρτήσεις 2013
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική

Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’

Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση

Οκτώβρης 2012,Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα,Απελευθέρωση από το καλούπι, Σεπτέμβριος 2012,Γαύδος, αρκούδες και Σομαλία, Αγχώδης διαταραχή και κρίσεις πανικού,Μιντιακή αισθητική και απλότητα, Αύγουστος 2012,Ζηλοφθονία:Εθνικό πάθος;,Ελευθερία επιλογής,Προβολή κι ενοχή(Η βροχή της λύπης),Ψυχολογική στάση απέναντι στην ηγεσία,Η μιντιακή τρομολαγνεία και πώς να προστατευτούμε , Ιούνιος 2012,Η αποξένωση στην ελληνική οικογένεια εν μέσω κρίσης, Μάιος 2012,Εθισμός στο χρήμα,Πώς να βοηθήσουμε τους άστεγους,Η βροχή του φόβου,Υστερόγραφο στην αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εθνική εξάρτηση,Ποινικοποίηση της φτώχειας, ποινικοποίηση της ασθένειας Απρίλιος 2012,Η μικροβιοφοβία ως παράγοντας διακρίσεων, Ένα συγκινητικό συμβάν και ο ρατσισμός, Ο πολύ ύπουλος ρατσισμός Νο 2, Μετανάστες και ο πολύ ύπουλος ρατσισμός, Αναβλητικότητα:Τι είναι;Πώς αντιμετωπίζεται;, Μάρτιος 2012
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση

2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ, Τα διδάγματα της Φουκουσίμα (Μάρτιος 2011): Προσκόληση στα βρέφη κι αίσθηση του εαυτού, Παιδόφιλοι και θεραπεία

(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011): Σεβασμός στα ζώα

2010 (16)

(Νοέμβριος 2010) Αυτοδιαχείριση και κρίση: πόσο προετοιμασμένοι είμ..., Πνευματική διάσταση της μετανάστευσης, The Earth is our home, Η Γη είναι το σπίτι μας (Αύγουστος 2010) Ανθρώπινες σχέσεις ή δημόσιες σχέσεις?, Το απαράδεκτο "τραγούδι" της "μπεμπε-λιλή" Ιούλιος, Διακοπές κι αποστεωμένα ζώα, Κοινωνικός ρόλος των σούπερ-μάρκετ; (Ιούνιος 2010) Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας, Όταν κατακρίνουμε και δαχτυλοδείχνουμε…, Κακοποίηση παιδιών σε ιδρύματα φιλοξενίας, Ένα πρόβλημα με τις Πανελλήνιες (Απρίλιος 2010) Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, Η κατανάλωση κρεάτος στον πλανήτη των 7δις (Ιανουάριος 2010) Τα μαθήματα της ντουλάπας, Καλή χρονιά με εθελοντισμό

2009 (16)

(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Σεξουαλικός Εθισμός


Προτεινόμενες οργανώσεις

http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in Zambia and S.Africa)



http://www.who-will.org/ (Children in need in Cambodia)



http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)



http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).



http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας



Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:


Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf


Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html





Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς:

www.thepetitionsite.com

www.savejapandolphins.org