Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας

ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607


2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076


3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ

Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ


4)"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.

Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ

Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791


5)Μετάφραση/Επιμέλεια του 'Οδηγού Θεραπείας για τον Βιασμό' της Aphrodite Matsakis. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007)


6)'Οδηγός εκπαιδευτικών και γονέων για την ανίχνευση της παιδικής κακοποίησης' (A' συγγραφέας) Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007, Β έκδοση 2019)

Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.



Σύντομα άρθρα στο facebook.com/victoria.prekate.9


---------------------------------------------------------

Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.

Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, έχουμε πολλά να ωφεληθούμε από την εκπαίδευση στην πνευματική ζωή της θρησκευτικής παράδοσης του τόπου μας. Περισσότερα εδώ https://brightplanet.blogspot.com/2020/01/blog-post_25.html


YOUTUBE κανάλι Victoria Prekate

Εκπαιδευτικά βίντεο, ομιλίες, συνεντεύξεις κλπ https://www.youtube.com/channel/UCPQUL5W0B32LIG15tfTS5BA Στο ιστολόγιο αυτό αναρτώνται άρθρα ψυχολογίας και προσωπικές απόψεις. Τα θέματα που με ενδιαφέρουν είναι η προστασία του παιδιού, η πρόληψη και θεραπεία της ενδο-οικογενειακής βίας, οι εφαρμογές της ψυχολογίας στην βελτίωση της καθημερινής ζωής και η σχέση ψυχολογίας και πνευματικής ζωής μέσα από την Ορθοδοξία.
myows online copyright protection

Γιατί κάποιες γυναίκες εξιδανικεύουν τους κακοποιητές;

 Το τελευταίο διάστημα, η ειδησεογραφία στην χώρα μας έχει κατακλυστεί από εγκλήματα κατά των γυναικών. Η κατακραυγή είναι γενικευμένη από γυναίκες και άνδρες, όμως μέσα στην συντριπτική πλειοψηφία, υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις γυναικών, που φαίνεται να δικαιολογούν ή ακόμη και να εξιδανικεύουν τον δράστη, σχεδόν 'γοητευμένες' από αυτόν. Πώς εξηγείται αυτή η παράδοξη και πολλές φορές επικίνδυνη 'έλξη'; Η συνεξαρτητική διαταραχή προς κακοποιητικούς συντρόφους είναι μια εξήγηση για την  'γοητεία' που ασκούν εγκληματικές ανδρικές φυσιογνωμίες σε γυναίκες με αυτήν την διαταραχή. Μια χρήσιμη αναφορά θα γίνει σε σχέση με τις γυναίκες που επιλέγουν να συνάψουν ρομαντική σχέση (συνήθως μέσω αλληλογραφίας) με φυλακισμένους δράστες εγκληματικών ενεργειών. Είναι μια πρακτική που συμβαίνει και έχει μελετηθεί αρκετά στις ΗΠΑ, ενώ στην χώρα μας έχουμε δει γράμματα θαυμασμού από γυναίκες σε άνδρες δολοφόνους ή βιαστές, προκαλώντας έκπληξη  και θυμό στην  κοινή γνώμη.Η διαταραχή αυτού του είδους, ανάγεται σε τραύμα της παιδικής ηλικίας στην γυναίκα, το οποίο προσπαθεί υποσυνείδητα να επιδιορθώσει, επιλέγοντας να 'ερωτευτεί' έναν δράστη που της θυμίζει τον δικό της κακοποιητή.Αν καταφέρει να τον αλλάξει, τότε έχει κατάφερε να αντιστρέψει το τραύμα της παιδικής της ηλικίας.


Άτομα με έντονα παραβατική συμπεριφορά συνήθως δεν έχουν εμπειρία από υγιείς, σταθερές, αμφίδρομες σχέσεις. Η συνεξαρτητική γυναίκα θεωρεί ότι θα καταφέρει να "ανοίξει" την καρδιά του παραβατικού ατόμου, ότι θα τον βοηθήσει να "βγάλει τον καλό του εαυτό", με άλλα λόγια ότι θα τον 'αλλάξει' μέσα από την αγάπη της, και μάλιστα με τέτοιο τρόπο ώστε να της δώσει την αγάπη που εκείνη έχει ανάγκη. Η ψευδαίσθηση ότι θα αλλάξει εκείνον που την κακοποιεί/παραμελεί και θα τον μεταμορφώσει σε κάποιον που την αγαπά, βρίσκεται στην ρίζα της συνεξάρτησης. Η γυναίκα αυτή δεν έλκεται από υγιείς άνδρες που θα της προσφέρουν αγάπη χωρίς δράματα και κίνδυνο. Υποσυνείδητα επιθυμεί την μετατροπή της κακοποίησης σε αγάπη, ενώ η συναισθηματική της ανάπτυξη έχει σταματήσει στην τραυματισμένη παιδική της ηλικία. Μέσα από αυτήν την φαντασίωση, το εσωτερικό κακοποιημένο παιδί της συνεξαρτητικής γυναίκας νομίζει ότι μπορεί επιτέλους να ελέγξει το περιβάλλον του και να επιλύσει το τραύμα που το ίδιο δέχθηκε. Αλλάζοντας τον καταδικασμένο δράστη, το εσωτερικό παιδί νομίζει ότι αλλάζει π.χ. τον πατέρα που την κακοποίησε και επιλύει για πάντα την προδοσία που ένιωσε τότε. Στην πραγματικότητα δεν γνωρίζει την προσωπικότητα του δράστη που έχει 'ερωτευτεί' και δεν την ενδιαφέρει να την μάθει. Δεν βλέπει καν τον δράστη για αυτό που είναι. Έχει προβάλλει στο πρόσωπό του την δική της ιδέα- φαντασίωση και ο στόχος της είναι μέσα από την αγάπη της, να κατάφερε να αλλάξει αυτή την εικόνα σε κάτι που της είναι πιο ασφαλές. Τότε, επιτέλους, θα μπορέσει να καθησυχάσει το εσωτερικό της παιδί ότι μπορεί να ελέγξει την συμπεριφορά των άλλων ανθρώπων κι ότι 'κέρδισε' με την αξία της την αγάπη κάποιου. Κι όσο πιο 'δύσκολος' είναι αυτός ο κάποιος, τόση μεγαλύτερη αξία έχει η αγάπη του, συνεπώς και η ίδια που την λαμβάνει.

Με τη διαφορά ότι η φαντασίωση δεν γίνεται ποτέ πραγματικότητα. Όπως λέει χαρακτηριστικά η Dr. Margaret Paul, "What you see is what you get", δηλαδή "αυτό που βλέπεις, αυτό θα έχεις". Αν βλέπεις έναν μέθυσο ή βιαστή,  θα έχεις έναν μέθυσο ή βιαστή στην σχέση σου. Δεν θα αλλάξει. Οι συνεξαρτητικές γυναίκες που εξιδανικεύουν έναν κακοποιητή και μάλιστα φυλακισμένο, μπορούν να διατηρούν την φαντασίωση τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς η σχέση είναι από απόσταση. Δεν εκτίθενται στις καθημερινές τριβές μιας σχέσης, ούτε τους αποκαλύπτεται ο χαρακτήρας και οι αντιδράσεις του δράστη σε πραγματικές συνθήκες. Η διάσπαρτη "επικοινωνία" μπορεί να είναι μέσα από γράμματα θαυμασμού, στα οποία ανταποκρίνεται ο δράστης, καθώς κι εκείνος, όπως είναι απομονωμένος έχει ανάγκη από αυτόν τον θαυμασμό. Ζουν και οι δύο μια φαντασίωση, κατά κάποιο τρόπο χρησιμοποιώντας ο ένας τον άλλον, για να καλύψουν ο καθένας τις δικές του ανάγκες.

Η απατηλή βάση πάνω στην οποία σχηματίζεται η 'σχέση' καταρρέει, όταν ο δράστης αποφυλακιστεί. Οι περισσότερες σχέσεις τότε διαλύονται, καθώς η γυναίκα έρχεται αντιμέτωπη με την πραγματικότητα. Πολλοί δράστες, έχοντας συνηθίσει την καθημερινή παρουσία άλλων ατόμων στην φυλακή, νιώθουν αδυσώπητη μοναξιά στον έξω κόσμο και είτε επιδιώκουν την επανασύνδεση με τον κόσμο του εγκλήματος (γιατί μόνο εκεί μπορούν να βρουν παρέα), είτε γίνονται ελεγκτικοί και εγκλωβιστικοί στην σχέση τους, καθώς δεν γνωρίζουν πώς να σχετιστούν υγιώς με άλλο άτομο. Τότε η γυναίκα αντιδρά και σε κάποιες περιπτώσεις, η αποσύνδεση μπορεί να είναι επικίνδυνη. Πράγματι έχουν σημειωθεί φόνοι γυναικών που είχαν σχέση με φυλακισμένους, όταν οι τελευταίοι αποφυλακίστηκαν.

Άλλες φορές η εξιδανίκευση δεν συμβαίνει μέσω σχέσης, αλλά μέσω διαδικτυακής φιλίας, όπου η γυναίκα στέλνει μηνύματα στοργής και καθησυχασμού στον δράστη, σίγουρη ότι αν ακολουθήσει την συμβουλή της, θα βρει τον πραγματικό του εαυτό και θα ανακαλύψει την αληθινή αγάπη (κατά προτίμηση με εκείνην).

Έχοντας αναλύσει την  διαταραχή αυτή, οφείλουμε να τονίσουμε ότι  εμφανίζεται  εξαιρετικά σπάνια με τέτοιο τρόπο. Η συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών νιώθει αποτροπιασμό και οργή με τις ενέργειες των δραστών και θα ήταν άδικο να παρουσιάσουμε τις γυναίκες ως κατά κάποιο τρόπο θύματα που έλκονται  από την κακοποίηση.Παρ' όλα αυτά, η  μελέτη του φαινομένου των γυναικών  που κατ' εξακολούθηση συνάπτουν σχέση με φυλακισμένους στις ΗΠΑ, μας δίνει κάποια χρήσιμα εναύσματα αναστοχασμού σχετικά με την  έμφυλη βία γενικότερα. Κατά πόσον αγνοούμε προειδοποιητικά σημάδια ότι κάποιος πιθανός σύντροφος είναι ακατάλληλος; Για ποιο λόγο τα αγνοούμε; Πιστεύουμε ότι θα τον αλλάξουμε; Για ποιον λόγο; Τι επιδιώκουμε να κερδίσουμε από εκείνον; Υπάρχει τρόπος να δώσουμε στον εαυτό μας την αγάπη που ελπίζουμε ότι θα μας δώσει εκείνος; Πώς επηρεάζει το παρελθόν μας την στάση μας; Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι ίδιες για αυτό το παρελθόν; Ποιες είναι οι πεποιθήσεις που μας κρατούν αγκυλωμένες στην κακομεταχείριση; Ότι δεν θα βρούμε τίποτα καλύτερο; Ότι δεν αξίζουμε τίποτα καλύτερο; Ότι δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτόν ή κάποιον άλλον αντίστοιχο με αυτόν; Όση περισσότερη εργασία αυτογνωσίας και αυτο-εκτίμησης κάνει μια γυναίκα, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να εμπλακεί σε ψευδαισθήσεις που μπορεί να της στοιχίσουν πολύ ακριβά.

Πρεκατέ Βικτωρία 28/6/21

Αναρτήσεις 2013
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική

Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’

Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση

Οκτώβρης 2012,Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα,Απελευθέρωση από το καλούπι, Σεπτέμβριος 2012,Γαύδος, αρκούδες και Σομαλία, Αγχώδης διαταραχή και κρίσεις πανικού,Μιντιακή αισθητική και απλότητα, Αύγουστος 2012,Ζηλοφθονία:Εθνικό πάθος;,Ελευθερία επιλογής,Προβολή κι ενοχή(Η βροχή της λύπης),Ψυχολογική στάση απέναντι στην ηγεσία,Η μιντιακή τρομολαγνεία και πώς να προστατευτούμε , Ιούνιος 2012,Η αποξένωση στην ελληνική οικογένεια εν μέσω κρίσης, Μάιος 2012,Εθισμός στο χρήμα,Πώς να βοηθήσουμε τους άστεγους,Η βροχή του φόβου,Υστερόγραφο στην αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εθνική εξάρτηση,Ποινικοποίηση της φτώχειας, ποινικοποίηση της ασθένειας Απρίλιος 2012,Η μικροβιοφοβία ως παράγοντας διακρίσεων, Ένα συγκινητικό συμβάν και ο ρατσισμός, Ο πολύ ύπουλος ρατσισμός Νο 2, Μετανάστες και ο πολύ ύπουλος ρατσισμός, Αναβλητικότητα:Τι είναι;Πώς αντιμετωπίζεται;, Μάρτιος 2012
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση

2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ, Τα διδάγματα της Φουκουσίμα (Μάρτιος 2011): Προσκόληση στα βρέφη κι αίσθηση του εαυτού, Παιδόφιλοι και θεραπεία

(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011): Σεβασμός στα ζώα

2010 (16)

(Νοέμβριος 2010) Αυτοδιαχείριση και κρίση: πόσο προετοιμασμένοι είμ..., Πνευματική διάσταση της μετανάστευσης, The Earth is our home, Η Γη είναι το σπίτι μας (Αύγουστος 2010) Ανθρώπινες σχέσεις ή δημόσιες σχέσεις?, Το απαράδεκτο "τραγούδι" της "μπεμπε-λιλή" Ιούλιος, Διακοπές κι αποστεωμένα ζώα, Κοινωνικός ρόλος των σούπερ-μάρκετ; (Ιούνιος 2010) Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας, Όταν κατακρίνουμε και δαχτυλοδείχνουμε…, Κακοποίηση παιδιών σε ιδρύματα φιλοξενίας, Ένα πρόβλημα με τις Πανελλήνιες (Απρίλιος 2010) Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, Η κατανάλωση κρεάτος στον πλανήτη των 7δις (Ιανουάριος 2010) Τα μαθήματα της ντουλάπας, Καλή χρονιά με εθελοντισμό

2009 (16)

(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Σεξουαλικός Εθισμός


Προτεινόμενες οργανώσεις

http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in Zambia and S.Africa)



http://www.who-will.org/ (Children in need in Cambodia)



http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)



http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).



http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας



Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:


Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf


Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html





Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς:

www.thepetitionsite.com

www.savejapandolphins.org