Βιβλία της Πρεκατέ Βικτωρίας

ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΚΑΤΕ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

1)"Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια", Ιατρικές εκδόσεις ΒΗΤΑ,2008, τηλ.για παραγγελίες αντικαταβολή 210-6714371, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607


2)"Γυναικεία ευτυχία:Πώς να ελευθερωθείτε από μια σχέση που σας πληγώνει και να ανακτήσετε την προσωπική σας δύναμη: Οδηγός αυτοβοήθειας για γυναίκες", ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΗΤΑ, 2011, http://betamedarts.gr/bookview.php?id=1076


3)"Πρόγραμμα αυτο-εκτίμησης για παιδιά .Ενίσχυση αυτοπεποίθησης, Εκπαίδευση αξιών και Προετοιμασία για την επαγγελματική ζωή". Β' ΕΚΔΟΣΗ

Εγχειρίδιο με βιωματικές ασκήσεις για γονείς κι εκπαιδευτικούς. Από τις Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ, παραγγελία με αντικαταβολή στο 210-6714371. http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3607. Δελτίο τύπου για το βιβλίο εδώ


4)"Συζητώντας με την εσωτερική μητέρα". Θεραπευτικός οδηγός για να ξαναβρούμε την ιδανική μητρική αγάπη μέσα μας.

Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ τηλ. 2016714371. Δελτίο τύπου εδώ

Πληροφορίες και περιεχόμενα http://betamedarts.gr/bookview.php?id=3791


5)Μετάφραση/Επιμέλεια του 'Οδηγού Θεραπείας για τον Βιασμό' της Aphrodite Matsakis. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007)


6)'Οδηγός εκπαιδευτικών και γονέων για την ανίχνευση της παιδικής κακοποίησης' (A' συγγραφέας) Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ (2007, Β έκδοση 2019)

Η εκπαιδευτικός και ψυχολόγος Πρεκατέ Βικτωρία έχει εκπαιδευτεί στην Αγγλία και ασχοληθεί με θέματα κακοποίησης παιδιών και γυναικών, σεμινάρια αυτοεκτίμησης, θεραπείας τραύματος, κατάθλιψης, αποχωρισμού-απώλειας, καθώς και θέματα ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης για μαθητές με δυσκολίες.



Σύντομα άρθρα στο facebook.com/victoria.prekate.9


---------------------------------------------------------

Η εκπαίδευση στην πνευματική ζωή ως ανάγκη του παιδιού και ανθρώπινο δικαίωμά του.

Στην Ελλάδα της συναισθηματικής αγριότητας, της διάβρωση της συμπόνιας, της αλλοτρίωση κάθε έννοιας ανθρωπιάς, της μετάλλαξης του ‘ενδιαφέροντος για τον άλλον’ σε κακεντρεχές κουτσομπολιό, της αντικατάστασης των αξιών από το lifetsyle, της υιοθέτησης αυτόματων αντανακλαστικών χλευασμού και υποτίμησης οποιασδήποτε μορφής ανθρώπινης αδυναμίας, έχουμε πολλά να ωφεληθούμε από την εκπαίδευση στην πνευματική ζωή της θρησκευτικής παράδοσης του τόπου μας. Περισσότερα εδώ https://brightplanet.blogspot.com/2020/01/blog-post_25.html


YOUTUBE κανάλι Victoria Prekate

Εκπαιδευτικά βίντεο, ομιλίες, συνεντεύξεις κλπ https://www.youtube.com/channel/UCPQUL5W0B32LIG15tfTS5BA Στο ιστολόγιο αυτό αναρτώνται άρθρα ψυχολογίας και προσωπικές απόψεις. Τα θέματα που με ενδιαφέρουν είναι η προστασία του παιδιού, η πρόληψη και θεραπεία της ενδο-οικογενειακής βίας, οι εφαρμογές της ψυχολογίας στην βελτίωση της καθημερινής ζωής και η σχέση ψυχολογίας και πνευματικής ζωής μέσα από την Ορθοδοξία.
myows online copyright protection

Αλήθειες και μύθοι σχετικά με το ρατσισμό


Λίγες μέρες πριν την Παγκόσμια Ημέρα Μετανάστη (18/12), συνέβη ένα (ακόμη..) τραγικό δυστύχημα έξω από τη Λέσβο, όπου 20 άτομα, μεταξύ των οποίων και παιδιά, πνίγηκαν στην προσπάθειά τους να περάσουν από την Τουρκία στην Ευρώπη για μια καλύτερη ζωή. Το τραγικό συμβάν δεν αναφέρθηκε σχεδόν καθόλου, ούτε στα εγχώρια, ούτε στα διεθνή ΜΜΕ… Λες και οι άνθρωποι αυτοί είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού. Ένας ακόμη απάνθρωπος μύθος…

Μύθος: «Οι ξένοι μας παίρνουν τις δουλειές»

Αλήθεια: «Οι μετανάστες βοήθησαν πολύ την οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας μέχρι σήμερα, κάνοντας δουλειές (τις οποίες Έλληνες δεν δέχονταν να κάνουν) με σημαντικά μικρότερη αμοιβή. Βεβαίως, η οικονομική κατάσταση της χώρας σήμερα έχει αλλάξει .Όμως δεν ευθύνονται οι μετανάστες για αυτό και θα πρέπει να σκεφτούμε ότι οποιαδήποτε ριζική αλλαγή είναι επώδυνη για όλους, θα πρέπει να γίνει με ανθρωπιά και χωρίς να στοχοποιούνται συγκεκριμένες ομάδες. Δεν ευθύνονται οι μετανάστες για την οικονομική κρίση, ούτε η πιθανή αναχώρησή τους πρόκειται να την τερματίσει».

Μύθος «Η εγκληματικότητα οφείλεται στους αλλοδαπούς»

Αλήθεια «Η βία δεν έχει πατρίδα. Εγκληματίες υπάρχουν σε όλα τα έθνη και όλες τις φυλές. Ακόμη και αν εκείνοι που συλλαμβάνονται να διαπράττουν  αδικήματα στη χώρα μας είναι σε μεγαλύτερο συγκριτικά ποσοστό αλλοδαποί, οι συλλήψεις δεν αποτελούν απόδειξη ενδογενούς εγκληματικότητας των άλλων φυλών, καθώς δεν γνωρίζουμε τον αριθμό των Ελλήνων εγκληματιών που δεν συλλαμβάνονται, ή που δεν φαίνονται ή που ενδεχομένως κρύβονται ως ηθικοί αυτουργοί πίσω από κυκλώματα και δίκτυα οργανωμένου εγκλήματος,  χρησιμοποιώντας αλλοδαπούς ως εκτελεστές εντολών».

Μύθος «Οι αλλοδαποί να κάτσουν στα σπίτια τους»

Αλήθεια «Η μετανάστευση και η κινητικότητα των λαών και φιλών είναι παγκόσμιο φαινόμενο, που υπάρχει από την απαρχή του ανθρώπινου είδους.  Εξάλλου πολλοί Έλληνες είχαν μεταναστεύσει στο παρελθόν και συνεχίζουν να μεταναστεύουν, κυρίως για οικονομικούς λόγους. Μην ξεχνούμε ότι πολλοί από τους μετανάστες που απελπισμένα προσπαθούν να έρθουν στη χώρα μας, δεν έρχονται για οικονομικούς λόγους, αλλά  γιατί κινδυνεύει η ζωή τους, λόγω πολιτικής κατάστασης, πολιτικών φρονημάτων, πολέμων, λιμών, φυσικών καταστροφών στη χώρα καταγωγής τους. Οι πρόσφυγες και οι αιτούντες άσυλο είναι ιδιαίτερη κατηγορία που χρήζει προστασίας, σύμφωνα με διεθνείς συμφωνίες, που και η ίδια η Ελλάδα έχει υπογράψει.

Μύθος «Οι αλλοδαποί είναι απολίτιστοι, κατώτεροι από εμάς».

Αλήθεια «Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, ως αδέρφια, παιδιά του ίδιου Θεού. Δεν υπάρχουν παιδιά ενός ανώτερου ή κατώτερου θεού. Σε κάποιους τομείς, ο περίφημος δυτικός «πολιτισμός» έχει παρουσιάσει απίστευτη βαρβαρότητα, π.χ.  καταστροφή του περιβάλλοντος. Γενικεύσεις και στερεότυπα περί «ανωτερότητας» και «κατωτερότητας» δεν αντικατοπτρίζουν, παρά τη δική μας εσωτερική ανασφάλεια και αυτοκατηγορία. Ο ρατσισμός δεν είναι τίποτα άλλο παρά η γενίκευση της απόλυτης σκέψης «άσπρο»-«μαύρο» («εκείνοι οι κακοί», «εμείς οι καλοί»), της προκατάληψης («εκείνοι είναι όλοι ίδιοι και τους ξέρω όλους πριν τους γνωρίσω»), των στερεοτύπων («εκείνοι είναι όλοι εγκληματίες, κλέφτες, απατεώνες κλπ») και της λογικής του αποδιοπομπαίου τράγου («εκείνοι φταίνε για όλα μας τα προβλήματα»). Αυτές οι στάσεις πιο πολλά φανερώνουν για εκείνον που τις υιοθετεί, παρά για εκείνον στον οποίο αναφέρονται. Μπορούν εύκολα να μετατραπούν  σε τυφλή ομαδική βία».

Μύθος «Οι ξένοι θα αλλοιώσουν την πολιτιστική μας ταυτότητα»

Αλήθεια «Μειοψηφίες αλλοδαπών υπάρχουν σε όλες τις χώρες, προθέτοντας πολιτιστικό πλούτο, με τα θετικά και αρνητικά τους, όπως όλοι οι άνθρωποι παντού. Η πολιτιστική ταυτότητα μπορεί να αλλοιωθεί μόνο αν εμείς οι ίδιοι αμελήσουμε την εκπαίδευσή μας, τη γλώσσα μας, τα ήθη και έθιμά μας, την ιστορία μας. Δεν είναι η παρουσία των αλλοδαπών από την οποία κινδυνεύει το έθνος μας, αλλά πολύ περισσότερο, η λησμονιά της ελληνικής γλώσσας από τον εθισμό στα greeklish των sms, από τηλεοπτικά θεάματα που διαβάλλουν ιστορικές αλήθειες και προπαγανδίζουν την ταπείνωση και γελοιοποίηση των Ελλήνων, από μόδες και διαφημίσεις, που κάνουν τα παιδιά μας στρατιωτάκια στην αντιγραφή ξενόφερτων καταναλωτικών συμπεριφορών, από πολυεθνικές αλυσίδες, καρμπόν σε όλες τις χώρες του κόσμου, από την αντικατάσταση της ελληνικής παραδοσιακής διατροφής για τα ξενόφερτα ανθυγιεινά σνακς, από τον εθισμό των παιδιών σε διαδικτυακά βιντεοπαιχνίδια, μουσικές και ‘παιδικές σειρές’, από την αποξένωση από την ελληνική ιστορία και την ελληνική φύση. Τέλος, τίποτα  δεν μπορεί να αλλοιώσει την ταυτότητά μας περισσότερο από το κρυφό σύμπλεγμα κατωτερότητας που έχουμε σε σχέση με τους Βορειο-Ευρωπαίους, που μας κάνει να υποτασσόμαστε τυφλά στις προσταγές τους. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν μας φταίνε οι μετανάστες για την κρίση. Άλλοι ευθύνονται, εντός κι εκτός της χώρας, αλλά ίσως δεν τολμούμε να τα βάλουμε μαζί τους. Για τους πραγματικούς υπαίτιους, η στοχοποίηση των μεταναστών είναι εξαιρετικά βολική επιλογή».

Μύθος «Οι αλλοδαποί είναι εκ φύσεως άγριοι, επιθετικοί. Στις  χώρες τους σφάζονται κι έτσι έρχονται και σφάζουν εμάς»

Αλήθεια «Κανένας λαός δεν χαρακτηρίζεται από εκ γενετής επιθετικότητα. Εξαιρετικά επιθετικές συμπεριφορές έχουμε δει και από Έλληνες  εναντίον αλλοδαπών ή εναντίον άλλων Ελλήνων, που αντιτίθενται στο ρατσισμό. Η πλειοψηφία των αλλοδαπών την Ελλάδα έχει υποφέρει και διακινδυνέψει σε ακραίο βαθμό, να έρθει προς την Ευρώπη για μια καλύτερη ζωή. Δεν έρχονται για να σκοτώσουν. Έρχονται για εργασία, για μια καλύτερη ζωή, την οποία δυστυχώς η ΕΕ δεν έχει καμία διάθεση να παρέχει,  εγκλωβίζοντας τους ταλαιπωρημένους αλλοδαπούς στην Ελλάδα, και μετά κατηγορώντάς την, ενώ η ίδια η ΕΕ αποποιείται τις ευθύνες της. Ταυτόχρονα, αναπτύσσεται έντονος ρατσισμός από τους Β. Ευρωπαίους εναντίον των Ελλήνων, σε μια αλυσίδα εξουσίας που θυμίζει «ο μπαμπάς χτυπάει τη μαμά, η μαμά το παιδί και το παιδί τη γάτα».

Μύθος «Η χώρα μας δοκιμάζεται από τους αλλοδαπούς. Αν φύγουν οι αλλοδαποί, θα λυθεί η κρίση»

Αλήθεια «Η χώρα μας δοκιμάζεται από τις έξωθεν κατευθυνόμενες πολιτικές των  τελευταίων ετών και την εγχώρια διαφθορά. Ακόμη και αν έφευγαν όλοι οι αλλοδαποί, αν οι πολιτικές που εφαρμόζονται συνεχίσουν να είναι οι ίδιες, η κρίση θα χειροτερέψει και θα βαθύνει. Επίσης, επειδή η δυναμική του ρατσισμού δεν εγκαταλείπει την πηγή της, αμέσως μετά, θα βρούμε άλλη κοινωνική ομάδα ως αιτία για την κρίση-και αυτή τη φορά θα είναι μία από εμάς. Όποιες κι αν είναι οι απόψεις μας σχετικά με τις πολιτικές μετανάστευσης, πάνω από όλα έρχεται η ανθρωπιά. Από τη στιγμή που, καλώς ή κακώς, οι άνθρωποι αυτοί  βρέθηκαν εδώ, οφείλουμε να τους αντιμετωπίσουμε με ανθρωπιά. Η ανθρωπιά έρχεται πάνω από πολιτικές, φιλοσοφικές ή άλλες τοποθετήσεις»
Πρεκατέ Βικτωρία, www.brightplanet.blogspot.gr,20/12/2012

Αναρτήσεις 2013
Η μιντιακή επίθεση στην αθωότητα
Η δύναμη της θετικής σκέψης και η δύναμη του θετικού λόγου
Σκέψεις σχετικά με τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό
Κίνητρα μαθητών για μάθηση και δημιουργικότητα(2)
Κακοποίηση ζώων από παιδιά: αγνωστη,διαδεδομένη συνήθεια
Διαθεματικό μάθημα στην πολική αρκούδα
Σιωπηρή εκπαίδευση των παιδιών στη βία: μια βραδυφλεγής βόμβα;
Η επιλογή της ομορφιάς ή της ασχήμιας στην καθημερινή ζωή
Το σχολείο ως καταφύγιο: Ο ρόλος του σχολείου στην προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
Παρεξηγημένη (κι επικίνδυνη) μεταφυσική

Κακοποίηση μαθητών από εκπαιδευτικούς
Συναισθηματική
υπερφαγία: Όταν το ψυγείο από ‘φίλος’, γίνεται ‘εχθρός’

Αγωγή διαφυλικών σχέσεων στους εφήβους
Παρεξηγημένη υπερηφάνεια και υπεροψία
Οι τρεις μηχανισμοί επιβίωσης και το διαλυτικό του φόβου
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Β'
Αξίες (των εφήβων;) την εποχή της κρίσης, Α'
Συνεξάρτηση
Η Οιδιπόδεια πληγή
Το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει χωρίς να μισεί
Το δίλημμα της μετανάστευσης
Καλή χρονιά με χαρά, ζωή και επίγνωση

Οκτώβρης 2012,Εκπαίδευση Ειρήνης-Δάσκαλοι Χωρίς Σύνορα,Απελευθέρωση από το καλούπι, Σεπτέμβριος 2012,Γαύδος, αρκούδες και Σομαλία, Αγχώδης διαταραχή και κρίσεις πανικού,Μιντιακή αισθητική και απλότητα, Αύγουστος 2012,Ζηλοφθονία:Εθνικό πάθος;,Ελευθερία επιλογής,Προβολή κι ενοχή(Η βροχή της λύπης),Ψυχολογική στάση απέναντι στην ηγεσία,Η μιντιακή τρομολαγνεία και πώς να προστατευτούμε , Ιούνιος 2012,Η αποξένωση στην ελληνική οικογένεια εν μέσω κρίσης, Μάιος 2012,Εθισμός στο χρήμα,Πώς να βοηθήσουμε τους άστεγους,Η βροχή του φόβου,Υστερόγραφο στην αναλογία της κακοποιημένης γυναίκας,Εθνική εξάρτηση,Ποινικοποίηση της φτώχειας, ποινικοποίηση της ασθένειας Απρίλιος 2012,Η μικροβιοφοβία ως παράγοντας διακρίσεων, Ένα συγκινητικό συμβάν και ο ρατσισμός, Ο πολύ ύπουλος ρατσισμός Νο 2, Μετανάστες και ο πολύ ύπουλος ρατσισμός, Αναβλητικότητα:Τι είναι;Πώς αντιμετωπίζεται;, Μάρτιος 2012
Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 2012, Χρήση των λέξεων σε δύσκολους καιρούς,,Φεβρουάριος 2012,Να θυμηθούμε..., Απεξάρτηση από τον υλισμό, Δουλοπρέπεια και αξιοπρέπεια, Η αυτοεκτίμηση σε σχέσεις που πληγώνουν, Ιανουάριος 2012
Ζητιανιά, ελεημοσύνη κι υπευθυνότητα..., Η παραμέληση του εαυτού στους ενήλικες: Αίτια, μορ..., Αλήθεια νοσταλγούμε το παρελθόν; , 2012: Ελπίδα,αντί για παραίτηση

2011
(Δεκέμβριος 2011): Χριστούγεννα και αντίσταση στην αλλαγή, Κρίση (Μέρος 13ο):Πίστη (και αφθονία) ή τσιγκουνιά (και φτώχεια);, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 12ο): Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα παιδιά Ψυχολογικό αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στα πα..., ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ:H ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΖΕΙ!!, Πίστη, φόβος και δοτικότητα, Η ορειβασία και οι άστεγοι (Νοέμβριος 2011): Οκτάποδο (Χταπόδι): Το πιο ευφυές ασπόνδυλο, Διαμαρτυρία για τα άθλια θεάματα της τηλεόρασης, Ασκήσεις ενίσχυσης αυτο-εκτίμησης, Κρίση (Mέρος 11ο):Αυτο-εκτίμηση ως έθνος (B'), Φυλλάδιο: Ψυχολογική αντιμεπτώπιση της ανεργίας, Κρίση (Μέρος 10ο): Συμμετοχική δημοκρατία, αυτοεκτ... (Οκτώβριος 2011): Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας Μέρος 2ο, Κρίση (Μέρος 9ο): ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΩΣ ΕΘΝΟΣ Α , Τι έχουμε κάνει στη γη;, Κρίση (μέρος 8ο): ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Προετοιμασία του παιδιού για την επαγγελματική ζωή...(Σεπτέμβριος 2011): Κρίση (Μέρος 7ο): Δεν μας αξίζει αυτό, ΚΡΙΣΗ (Μέρος 6ο): Γαλήνη ή πανικός, Τι μας ενώνει (Αύγουστος 2011): Κρίση (Μέρος 5ο): Αφθονία ή φόβος της έλλειψης, Ταραχές νέων και παραμέληση (Ιούλιος 2011): Κρίση (Μέρος 4ο):Κοινωνική συνείδηση ή Διαφθορά , Κρίση (Μέρος 3ο) Ηγεσία: Λειτούργημα ή Εξουσία , Κρίση (Μέρος 2ο): Ψυχραιμία ή μίσος (Ιούνιος 2011): Διάκριση στην επιλογή θεραπευτή (Απρίλιος 2011): ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΩΝ, Τα διδάγματα της Φουκουσίμα (Μάρτιος 2011): Προσκόληση στα βρέφη κι αίσθηση του εαυτού, Παιδόφιλοι και θεραπεία

(Φεβρουάριος 2011): Η έξοδος από την κακοποιητική συντροφική σχέση, (Ιανουάριος 2011): Σεβασμός στα ζώα

2010 (16)

(Νοέμβριος 2010) Αυτοδιαχείριση και κρίση: πόσο προετοιμασμένοι είμ..., Πνευματική διάσταση της μετανάστευσης, The Earth is our home, Η Γη είναι το σπίτι μας (Αύγουστος 2010) Ανθρώπινες σχέσεις ή δημόσιες σχέσεις?, Το απαράδεκτο "τραγούδι" της "μπεμπε-λιλή" Ιούλιος, Διακοπές κι αποστεωμένα ζώα, Κοινωνικός ρόλος των σούπερ-μάρκετ; (Ιούνιος 2010) Ψυχολογική αντιμετώπιση της ανεργίας, Όταν κατακρίνουμε και δαχτυλοδείχνουμε…, Κακοποίηση παιδιών σε ιδρύματα φιλοξενίας, Ένα πρόβλημα με τις Πανελλήνιες (Απρίλιος 2010) Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, Η κατανάλωση κρεάτος στον πλανήτη των 7δις (Ιανουάριος 2010) Τα μαθήματα της ντουλάπας, Καλή χρονιά με εθελοντισμό

2009 (16)

(Δεκέμβριος 2009) H Πολική αρκούδα: ένα αξιοθαύμαστο ζώο, Σύγχρονος ελληνικός σεξισμός και νέα κορίτσια, BURN OUT: Πώς να αποφύγετε την επαγγελματική εξουθ..., Θάνατος για χόμπι (Νοέμβριος 2009) Η φροντίδα μικρών παιδιών με ειδικές ανάγκες, Έφηβοι σε συμμορίες (Αύγουστος 2009) Οι φύλακες των φαναριών, Δυσθυμία-η «καθημερινή» κατάθλιψη, Πένθος: Η ψευδαίσθηση του χρόνου (Ιούνιος 2009) Τηλεοπτική εξαθλίωση, Οικονομική κρίση, Πρωινή προσευχή, Κακοποίηση παιδιών με ειδικές ανάγκες, Σεξουαλικός Εθισμός


Προτεινόμενες οργανώσεις

http://www.heartsandhandsforafrica.com/ (Children in need in Zambia and S.Africa)



http://www.who-will.org/ (Children in need in Cambodia)



http://www.steppingstonesnigeria.org/ (Βοηθά παιδιά στη Νιγηρία που έχουν κακοποιηθεί)



http://www.diakonia.gr/ Εξαιρετική οργάνωση εθελοντικής παροχής βοήθειας προς παιδιά σε νοσοκομεία και άλλους ευάλωτους πληθυσμούς (Αθήνα).



http://www.redcross.gr/ Εκπαιδεύει και τοποθετεί εθελοντές σε πολλούς φορείς ανά την Ελλάδα για την αρωγή ατόμων που έχουν ανάγκη. Τομέας Νοσηλευτικής και Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας



Αν
θέλετε να βοηθήσετε τους άστεγους και άπορους, δείτε τις ακόλουθες πηγές:


Οδηγός επιβίωσης αστέγων της «Κλίμακας»
http://www.klimaka.org.gr/newsite/downloads/astegoi_odigos_epiviosis.pdf


Συσίτα της Εκκλησίας της Ελλάδος
http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html





Στα πλαίσια δραστηριότητας του ενεργού πολίτη, ενός πολίτη που ενδιαφέρονται γαι το περιβάλλον και τους συνανθρώπους, προτείνουμε τον ακόλουθο ιστότοπο για ενυπόγραφες διαμαρτυρίες, για διάφορους καλοπροαίρετους σκοπούς:

www.thepetitionsite.com

www.savejapandolphins.org